کد خبر: 46395
تاریخ انتشار: شنبه, 26 شهریور 1401 - 09:23

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

نشست «حفاظت دیجیتال» برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
چهارمین جلسه ژورنال کلاب هشتمین دوره هیأت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران به کوشش کمیته پژوهش با موضوع «حفاظت دیجیتال» به صورت مجازی برگزار می‌شود.
نشست «حفاظت دیجیتال» برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، چهارمین جلسه ژورنال کلاب هشتمین دوره هیأت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران به کوشش کمیته پژوهش با موضوع «حفاظت دیجیتال» از سلسله نشست‌های فناوری‌های کتابخانه‌ای و کتابخانه‌های دیجیتال  روز دوشنبه مورخ  ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷ الی ۱۹ به صورت مجازی  در این آدرس برگزار می شود.

دبیر نشست دکتر مهدی علیپور حافظی، استادیار علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه علامه طباطبایی است.

در این نشست دکتر میترا صمیعی ،دانشیار گروه علم اطلاعات و دانش شناسی، دانشگاه علامه طباطبائی  مقاله خود را با عنوان  Digital Preservation (challenges, preparedness and reaction) ارائه خواهد کرد.

شرکت در این نشست برای عموم آزاد و رایگان است و علاقه‌مندان لازم است با ثبت نام از طریق لینک نام نویسی،  برای شرکت در این نشست اقدام کنند. در هنگام نام‌نویسی حتما، نوع شرکت (مجازی) در این نشست را انتخاب کنند.

ژورنال کلاب جلسه‌ای است که در آن یک و یا مجموعه‌ای از مقاله‌های منتشر شده در نشریات نقد و بررسی می شود. برای مشاهده شیوه نامه ژورنال کلاب اینجا را کلیک کنید.

برای مشاهده جلسه‌های پیشین ژورنال کلاب به لینک مربوطه در آپارات انجمن  کتابداری و اطلاع رسانی ایران مراجعه کنید.