کد خبر: 45084
تاریخ انتشار: دوشنبه, 27 دی 1400 - 07:07

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

افزایش ساعات فعالیت کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران

منبع : لیزنا
ساعات کار کتابخانه عمومی مرکزی پارک شهر تهران در روزهای عادی و تعطیل افزایش یافت.
افزایش ساعات فعالیت کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران

به گزارش لیزنا، با توجه به درخواست جمعی از دانش آموزان و دانشجویان عضو کتابخانه مرکزی پارک شهر، ساعات فعالیت کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران از روز شنبه ۲۵ دی ماه افزایش یافت.

بر اساس این گزارش کتابخانه مرکزی پارک شهر روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ الی ۲۱ و روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل از ۸ صبح الی ۱۸ عصر باز است و به اعضای کتابخانه خدمت رسانی خواهند کرد.

به منظور حفظ سلامت اعضا و کارکنان کتابخانه مرکزی پارک شهر، رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا الزامی است و ضروری است همه مراجعان در تمام مدتی که در بخش‌های مختلف کتابخانه حضور دارند، از ماسک استفاده کنند. در صورت عدم رعایت این موضوع از پذیرش و ارائه خدمات به این افراد خودداری خواهد شد.

 گفتنی است، کتابخانه مرکزی پارک شهر واقع در خیابان بهشت، ضلع جنوبی پارک شهر، ورودی درب چهار، با داشتن ۸۰ هزار و ۲۲۱ نسخه کتاب دارای بخش های مختلفی همچون سالن مطالعه خواهران و برادران، بخش نشریات، بخش ویژه نابینایان، بخش کودک و نوجوان، اتاق های مطالعه vip مخصوص پژوهشگران، خدمات مرجع و پایگاه های اطلاعاتی و بخش ارسال کتاب از طریق پیک میزبان مردم کتابدوست تهرانی است. علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می توانند با در دست داشتن کارت شناسایی به عضویت کتابخانه در آیند و ضمن استفاده از سالن های مطالعه از خدمات بخش های مختلف آن بهره مند شوند.