کد خبر: 45672
تاریخ انتشار: سه شنبه, 20 ارديبهشت 1401 - 09:50

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

فراخوان طرح پژوهشی «تاریخ شفاهی کتابخانه عمومی شریعتی مشهد» منتشر شد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی
اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در قالب فراخوان طرح پژوهشی «تاریخ شفاهی کتابخانه عمومی شریعتی  مشهد مقدس» و به منظور تبيين نقش كتابخانه های عمومی به ویژه کتابخانه عمومی دکتر شریعتی مشهد مقدس در تحولات اجتماعی و فرهنگی  از پژوهشگران به منظور جمع آوری اسناد و مدارک شفاهی دعوت به همکاری می‌کند.
فراخوان طرح پژوهشی «تاریخ شفاهی کتابخانه عمومی شریعتی مشهد»  منتشر شد

به گزارش لیزنا، تبيين نقش كتابخانه های عمومی به ویژه کتابخانه عمومی دکتر شریعتی مشهد مقدس در تحولات اجتماعی و فرهنگی، اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در قالب فراخوان طرح پژوهشی« تاریخ شفاهی کتابخانه عمومی شریعتی  مشهد مقدس» از پژوهشگران به منظور جمع آوری اسناد و مدارک شفاهی دعوت به همکاری می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در نظر دارد با هدف تبيين نقش كتابخانه عمومي دکتر شريعتي شهرستان مشهد به عنوان قدیمی ترین کتابخانه عمومی استان در تحولات اجتماعي و فرهنگي شهر مشهد و مستند سازي تاريخ كتابخانه ‌هاي عمومي ايران از پژوهشگران مجربی که سابقه انجام کار عملی در این حوزه را دارند دعوت می کند تا مستندات مربوط به تاريخ شفاهي كتابخانه عمومي دکتر شريعتي شهر مشهد در قالب طرح پژوهشی، ارائه کنند.

افرادی که سابقه انجام كار عملي در اين حوزه را دارند، می توانند پيشنهادات  خود را بر اساس فرم درخواست پيشنهادی تا تاريخ 15خرداد ماه 1401 همراه با رزومه خود به دفتر پژوهش و آموزش نهاد کتابخانه های عمومی کشور ارسال کنند. 

همچنین در صورت داشتن هر گونه سوال و يا نياز به راهنمايي می توانید با شماره تلفن 02188925791 داخلي 139 تماس و يا با رايانامه این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید مكاتبه کنید.

علاقمندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به صفحه رسمی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی به آدرس www.khrpl.ir مراجعه کنند.

برای دریافت فرم پیشینه کلیک کنید.