کد خبر: 45078
تاریخ انتشار: یکشنبه, 26 دی 1400 - 10:12

داخلی

»

کارگاه

کارگاه «کتابخوانی و تحقیق» برگزار می‌شود

منبع : شورای کتاب کودک
شورای کتاب کودک کارگاه «کتابخوانی و تحقیق» را در هشت جلسه آنلاین برگزار می‌کند.
کارگاه «کتابخوانی و تحقیق» برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، شورای کتاب کودک کارگاه «کتابخوانی و تحقیق» را با تدریس مسعود ملک‌یاری نویسنده و مترجم، ویژه گروه سنی ۹ تا ۱۴سال  به صورت هشت جلسه آنلاین پنجشنبه هر هفته ساعت ۱۰ – ۱۱ برگزار می‌کند.

شروع کارگاه ۷ بهمن ۱۴۰۰خواهد بود.

مسعود ملک‌یاری، نویسنده، مترجم و منتقد کتاب متولد سال ۱۳۵۹ است و فارغ‌التحصیل کارشناسی سینما (گرایش فیلمنامه‌نویسی) از دانشگاه هنر.  او فعالیت‌های فرهنگی و هنری‌ حرفه‌ایش را از سال ۱۳۷۵ با انتشار داستان در مطبوعات آغاز کرد و تا به امروز علاوه بر سردبیری برخی مجلات (از جمله مجلات فانتزی و علمی‌تخیلی)، داستان‌ها و مقالات بسیاری را در حوزه‌ی نقد و نظریه‌ی ادبیات کودک، هنر، ادبیات داستانی و ادبیات نمایشی منتشر کرده است. وی کتاب‌های بسیاری برای کودکان و نوجوان نوشته و‌ ترجمه کرده و برخی از آثارش به زبان‌های مختلف ترجمه و در کشورهای دیگر منتشر شده است. او در این سال‌ها جوایزی چون قلم بلورین جشنواره‌ی مطبوعات، لوح شورای کتاب کودک و جایزه‌ی لیتل پیپس امریکا را دریافت کرده است.

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام با شماره تلفن ۶۶۴۰۸۰۷۴ در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۵ و ثبت نام روزهای تعطیل ۰۹۱۹۶۵۵۲۱۰۳ تماس بگیرند.

این چهارمین دورهٔ کارگاه کتابخوانی و تحقیق است که از سوی شورای کتاب کودک برگزار می شود.