کد خبر: 22359
تاریخ انتشار: یکشنبه, 06 دی 1394 - 17:00

داخلی

»

اخبار کتاب

انتشار زندگینامه‌های «محمد حسین رکن زاده آدمیت» و «آقا رضا سعیدی»

کتاب زندگی نامه «محمد حسین رکن زاده آدمیت» و «آقا رضا سعیدی»  توسط خانه کتاب منتشر شد.
انتشار زندگینامه‌های «محمد حسین رکن زاده آدمیت» و «آقا رضا سعیدی»

انتشار کتاب زندگی نامه «محمد حسین رکن زاده آدمیت»

به گزارش لیزنا، محمد حسین رکن زاده آدمیت» عنوان یک جلد از مجموعه کتاب های «مشاهیر نشر کتاب ایران» است که از سوی خانه کتاب منتشر شده است.

 

کتاب « محمد حسین رکن زاده آدمیت » دارای بخش های «مقدمه»، «تولد و تحصیل»، «زندگی حرفه ای»، «آثار»، «کارنامه نشر» و «درگذشت» است.

 

رکن زاده در موضوعات مختلفی مورد توجه صاحب نظران ادبی و فرهنگی قرار گرفته و در سه حوزه «داستان های تاریخی»، «شرح احوال سرآمدان ادبی و فرهنگی ولایت فارس» و « متون ادبی و شعر پارسی» صاحب تالیف است. رکن زاده آدمیت صاحب 9 تالیف و تصنیف گرانبها است که تاکنون شش جلد از آنها به چاپ رسیده است که از جمله آنها می توان به «دانشمندان و سخن سرایان فارس در 5 جلد» که در حقیقت بهترین تذکره شعرا دانشمندان و سخنسرایان فارس و جنوب و لارستان و سایر مناطق فارس است، اشاره کرد. از دیگر آثار وی « دلیران تنگستان» و « فارس و جنگ بین الملل »و.. است. رکن زاده آدمیت در شاعری نیز دست داشت و "سالک" تخلص می کرد.

 

پایان بخش این کتاب ها نیز بخش «پی نوشت» است که فهرستی از منابعی را که کتاب بر اساس آن ها نگاشته شده، به مخاطب معرفی می کند.

 

کتاب « محمد حسین رکن زاده آدمیت » از سوی خانه کتاب و به قیمت 50000 ریال منتشر شده است.

 

انتشار کتاب زندگی نامه «آقا رضا سعیدی» در مجموعه «مشاهیر نشر کتاب ایران»

کتاب زندگی «آقا رضا سعیدی» به عنوان یکی از کتاب های مجموعه «مشاهیر نشر کتاب ایران» منتشر شد.

 

کتاب «آقا رضا سعیدی» بخش های «مقدمه»، «تولد و تحصیل»، «زندگی حرفه ای»، «آثار»، «کارنامه نشر» و «درگذشت» را در بر می گیرد.

 

از آقا رضا سعیدی تنها سه اثر دست نویس نزد خانواده وی بر جای مانده است که از آن جمله می توان به دو دفتر شعر که حاوی اشعار در قالب غزل و قصیده است، اشاره کرد. همچنین کتاب ناتمامی به نام «صیحه حق( در اطراف قرآن و پیشگویی های آن)» از دیگر آثار او است. گفته می شود که سعیدی مشغول نگارش کتابچه ای حاوی خاطرات و نوشته های خود بود، که قرار بود چاپ شود؛ ولی اکنون نشانی از آن نیست.

 

پایان بخش این کتاب ها نیز بخش «پی نوشت» است که فهرستی از منابعی را که کتاب بر اساس آن ها نگاشته شده، به مخاطب معرفی می کند.

 

کتاب « آقا رضا سعیدی » از سوی خانه کتاب و به قیمت 50000 ریال منتشر شده است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: