کد خبر: 35839
تاریخ انتشار: یکشنبه, 31 تیر 1397 - 10:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

اخبار کتابخانه ملی

برگزاری شب دماوند در کتابخانه ملی

منبع : لیزنا
«شب دماوند» در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.
برگزاری شب دماوند در کتابخانه ملی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، در «شب دماوند»، مسعود نصرتی پژوهشگر تاریخ دماوند، عباس محمدی کنشگر محیط زیست و عضو انجمن کوه‌نوردان ایران، و علی دهباشی مدیر مجله بخارا، در سه زمینه متفاوت سخنرانی خواهند کرد. سپس سروده ماندگار ملک الشعرای بهار با عنوان دماوند را سامره مفتون اجرا خواهد کرد. همچنین فیلم مستند «از آلپ تا دماوند» به کارگردانی فرهاد ورهرام به نمایش درمی‌آید، و سرانجام از دو شخصیت که در حفظ میراث حوزه دماوند کوشیده‌اند؛ علی اصغر لطیفی و محمد منصور نژاد تجلیل می‌شود.

گفتنی است؛ شب دماوند با همکاری انجمن کوه‌نوردان ایران، مجله بخارا، مجله صنوبر، انجمن دوستداران دماوندکوه، جامعه پیشاهنگان استان تهران، و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران روز چهارشنبه سوم مرداد ۱۳۹۷، ساعت پنج بعد از ظهر برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت حضور در این نشست می‌توانند به کتابخانه ملی (بزرگراه حقانی، بعد از ایستگاه مترو)، مرکز همایش‌‌ها، تالار قلم مراجعه کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: