کد خبر: 22547
تاریخ انتشار: دوشنبه, 21 دی 1394 - 18:17

داخلی

»

اخبار کتاب

فراخوان مسابقه‌ معرفی کتاب لاک‌پشت پرنده

لاک پشت پرنده مسابقه معرفی کتاب ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می کند. 
فراخوان مسابقه‌ معرفی کتاب لاک‌پشت پرنده

 

به گزارش لیزنا، کودکان و نوجوانان می توانند کتاب محبوب شان را از فهرست کتاب‌های برگزیده‌ی لاک‌پشت پرنده انتخاب و به کودکان ایرانی معرفی کنند و  فیلم آن را برای مسابقه بفرستند.

 

شرایط شرکت در این مسابقه به شرح زیر اعلام شده است:

 

-          شرکت در این مسابقه برای همه ی سه تا پانزده ساله‌ها آزاد است.

-          کودک و یا نوجوان شرکت‌کننده باید در  ابتدای فیلم خود را (نام و نام‌خانوادگی، سن و شهر محل سکونت) را معرفی کند. اگر داور جایزه‌ی ادبی گوزن زرد است، در معرفی به این مورد اشاره کند.

-          پدرها و مادرها می‌توانند از فرزندشان سوال کنند واو پاسخ بدهد ولی نباید در فیلم باشند.

-          پدرها و مادرها در تصمیم و اجرای فرزندشان دخالت نکنند و اشتباه‌های احتمالی را تصحیح نکنند و اجرای سلیقه‌ی خودشان را از کودک نخواهند. خلاقیت و طنز‌ در معرفی امتیاز دارد.

-          فقط معرفی کتاب‌هایی که به فهرست‌ لاک‌پشت پرنده راه یافته است، در مسابقه شرکت داده می‌شود. نام این کتاب‌ها در وبلاگ لاک‌پشت پرنده (لینک اول و لینک دوم)  درج شده است. به شرکت‌کننده‌هایی که کتاب نویسنده‌های ایرانی را انتخاب و معرفی می‌کنند، امتیاز ویژه تعلق می‌گیرد.

-          فیلم های تهیه شده با نرم افزار تلگرام به شماره‌ی ۰۹۳۹۳۰۲۱۸۰۶ فرستاده شود. توجه کنید که این شماره با شناسه‌ی @gavaznezard فقط برای ارسال فیلم است و نه تماس تلفنی.

-          مهلت ارسال فیلم‌ها تا پنجم بهمن ۹۴ است.

-          فیلم‌های برتر به انتخاب تحریریه‌ی ماهنامه‌ی لاک‌پشت پرنده در قالب لوح‌ فشرده ضمیمه‌ی شماره‌ی سوم ماهنامه‌ی لاک‌پشت پرنده (ویژه‌ی نوروز ۹۵) منتشر می‌شود و بر پایه ی رأی خواندگان نشریه، برگزیدگان مشخص خواهد شد. به ده نفر اول هدیه‌ای به رسم یادبود و از نفر برگزیده تقدیر خواهد شد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: