کد خبر: 25269
تاریخ انتشار: یکشنبه, 04 مهر 1395 - 10:29

داخلی

»

اخبار کتاب

رونمایی از کتاب «نام آوران ایران زمین» در نمایشگاه فرانکفورت

منبع : لیزنا
از کتاب افتخار آفرین و ملی «نام آوران ایران زمین» در نمایشگاه کتاب فرانکفورت در اکتبر ۲۰۱۶ (مهر 1395) رونمایی می‌شود.
رونمایی از کتاب «نام آوران ایران زمین» در نمایشگاه فرانکفورت

 به گزارش لیزنا، واحد انتخاب کتب در غرفه ایران برای عرضه آثار به چاپ رسیده، در بازار نشر بین‌الملل، انتشارات عصر گویش و دفتر پروژه ملی نام آوران ایران زمین به مدیریت احمد لرستانی، اقدام به برنامه ریزی دقیق برای معرفی و رونمایی از کتاب ملی «نام آوران ایران زمین» در نمایشگاه کتاب فرانکفورت نموده است.

 

در نمایشگاه کتاب فرانکفورت که از سال ۱۹۴۹ برگزار گردیده است، حدود ۷۰۰۰ ناشر از ۱۰۰ کشور جهان حضور دارند و این نمایشگاه به دلیل میزان بالای تعاملات فرهنگی یکی از مهمترین نمایشگاههای کتاب جهان به شمار میرود.

 

 همچنین این مجموعه در صدد است تا ضیافت بزرگ رونمایی از کتاب ملی نام آوران ایران زمین را با حضور نام آوران کشورمان و همچنین مقامات عالی رتبه کشور جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان:« شایسته ترین فرش قرمز ایران زیر پای ۱۲۰۰ نام آور ایران زمین»، در بهمن ماه سال ۱۳۹۵ در مرکز بین المللی همایشهای برج میلاد برگزار نماید.

عباس گودرزی
|
Iran
|
1396/03/12 - 18:03
0
1
شیرمادرت حلالت تویک وطن پرستی،گاه برای یک مطلب نویسنده شاید دهاکتاب را مطالعه کندتابه عمق آن مطلب پی ببرد،خیلی زحمت کشیده اید
عباس گودرزی
|
Iran
|
1396/03/08 - 23:35
0
1
درود براین پژوهشگرلرستانی بااین همه زحمتی که کشیده اند،مطالعه کرده ام از۸۰۰۰سال پیش تاالآن کاربسیار ارزشمندیست وخیلی پرمحتواست،بهشون خسته نباشید میگم
عباس میرباقری
|
United States
|
1395/12/01 - 23:54
0
1
این کتاب نامآوران ایران زمین،عظیمترین وکتابیستکه واقعأبنویسنده آن آقای احمدلرستانی بایدتبریک گفت،این جوان افتخارات ایران رااز8000سال پیش ومعرفی1200نامآورکشور ایران رابادوزبان فارسی وانگلیسی بدنیامعرفی کرده اند،جای تقدیر،،،،،،،،،،،،،
منظمی،
|
Iran
|
1395/07/20 - 22:22
0
1
درود براین نوبسنده توانمند وپژوهشگر زحمت کش لرستانی،درود فراوان
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: