کد خبر: 25214
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 25 شهریور 1395 - 10:17

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

25 شهریور افتتاح می شود

بزرگترین کتابخانه عمومی خیّرساز کشور در زنجان

منبع : لیزنا
 کتابخانه عمومی خیّرساز مهندس سیدافضل موسوی به عنوان بزرگترین کتابخانه عمومی خیّرساز کشور با حضور وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور افتتاح می‌شود.
بزرگترین کتابخانه عمومی خیّرساز کشور در زنجان

 به گزارش لیزنا، کتابخانه عمومی خیّرساز مهندس سیدافضل موسوی روز پنج‌شنبه بیست و پنجم شهریور طی مراسمی با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیأت امنای کتابخانه‌های عمومی کشور و علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و جمعی از مسئولین کشوری و استانی در گلشهر کاظمیه زنجان افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد

 

کتابخانه عمومی مهندس سید‌افضل موسوی مردادماه سال 1392 طی مراسمی با حضور خیرین و مسئولین کشوری و محلی در زمینی به مساحت 6500 و زیر بنای 2700 مترمربع کلنگ‌زنی شد. این کتابخانه با 16000 نسخه کتاب دارای بخش‌های مختلفی مانند: سالن‌های مطالعه برادران و خواهران به صورت مجزا، مخزن کتاب، سالن کنفرانس، مرجع، محققین، نشریات، اینترنت، دفاع‌مقدس، زنجان‌شناسی،کلاس‌های آموزشی، نگارخانه و بخش ویژه کودک و نوجوان است.

  

کتابخانه عمومی مهندس سیدافضل موسوی به صورت خیّرساز توسط بنیاد فرهنگی مصلی‌نژاد احداث شده است. بنیاد فرهنگی مصلّی‌نژاد بنیادی غیرتجاری است که با مقاصد غیرسیاسی و با اهداف انجام امور آموزشی و فرهنگی به صورت عام‌المنفعه در تابستان سال ١٣٧٥ به همت دکتر عبّاس مصلّی‌نژاد تأسیس شده است.

  

دکتر عباس مصلّی‌نژاد در سال 1341 در شهر آبادان دیده به جهان گشوده و از خیرین مطرح و صاحب نام ایران است که تمام دارایی خود را از طریق بنیاد مصلّی‌نژاد به انجام امور خیریه علمی و فرهنگی اختصاص داده است. وی عضو هیأت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و دارای مدارک دکتری اقتصاد سیاسی،کارشناسی ارشد مهندسی راه و ساختمان، کارشناسی ارشد علوم سیاسی و لیسانس اقتصاد بوده و چندین جلد کتاب در حوزه علم اقتصاد و سیاست، و توسعه اقتصادی نیز توسط وی منتشر شده است.

 

 

 

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: