کد خبر: 35288
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 07 تیر 1397 - 09:06

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

معرفی جشنواره کتابخوانی رضوی در مصلی ملک آباد خراسان رضوی

منبع : لیزنا
به همت کتابخانه عمومی غدیر ملک آباد مشهد مقدس، با حضور نماینده فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی، هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با برنامه های متنوعی در مسجد جامع و مصلی ملک آباد معرفی شد.
معرفی جشنواره کتابخوانی رضوی در مصلی ملک آباد خراسان رضوی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، به همت کتابخانه عمومی غدیر ملک آباد مشهد مقدس، با حضور نماینده فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی، هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با برنامه های متنوعی از جمله نمایشگاه کتاب، قصه گویی و مسابقات نقاشی در مسجد جامع و مصلی ملک آباد برگزار شد.

سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم فریمان و سرخس و بخش های احمد آباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی از غرفه کتابخانه عمومی غدیر ملک آباد بازدید کرد.

مسئول کتابخانه عمومی غدیر ملک آباد گفت: در این نمایشگاه کتب متنوعی از جمله کتاب های هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، آثار امام خمینی(ره)، کتاب هایی با موضوع ویژگی های امام راحل(ره) و تاریخ انقلاب اسلامی به نمایش در آمد.

ابراهیم ولی نیا، هدف از برگزاری این نمایشگاه را ایجاد بستری مناسب برای ارتقاء سطح فرهنگ کتاب و کتابخوانی رضوی و آشنایی با هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی و همچنین آشنایی نسل جوان با آثار امام خمینی(ره) و اندیشه های سیاسی و الهی ایشان و مقام معظم رهبری عنوان کرد.

برپایی ایستگاه قصه گویی کتب مهمان خراسان و داستان هایی از زندگی امام رضا(ع) برای کودکان و نوجوانان، توزیع برگه های نقاشی بین افرادی که در مراسم قصه گویی شرکت داشتند، توزیع بروشور خلاصه ای از زندگانی امام خمینی(ره) در بین مدعوین، اطلاع رسانی و دعوت از عموم مردم اعلام از طریق تریبون مصلی جهت ثبت نام در جشنواره کتابخوانی رضوی، نصب بنر هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در فضای داخل مسجد جامع و مصلی ملک آباد، نصب بنر و اطلاع رسانی جهت برگشت کتب امانت داده شده و بخشودگی جرائم در ماه مبارک رمضان و هماهنگی با مربیان بسیج بانوان جهت اجرای قصه گویی از دیگر فعالیت های کتابخانه عمومی غدیر ملک آباد در جریان برگزاری این مراسم بود که با استقبال بسیار خوب عموم مردم مواجه شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: