کد خبر: 17846
تاریخ انتشار: جمعه, 05 دی 1393 - 15:14

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

ابتکار متروي شهر رم براي توسعه فرهنگ کتابخواني در آستانه سال نو میلادی

   متروی شهر رم با هدف گسترش هر چه بیشتر فرهنگ کتابخوانی و همچنین یاری به دوستداران مطالعه که بضاعت تهیه کتاب را ندارند، به صورت رایگان کتاب در اختیار مسافران می گذارد.
ابتکار متروي شهر رم براي توسعه فرهنگ کتابخواني در آستانه سال نو میلادی

 

به گزارش لیزنا، با توجه به بحران اقتصادی موجود، این ابتکار عمل بسیار زیبایی است که به افرادی که توانایی خرید کتاب را ندارند اجازه دسترسی به کتاب و مطالعه آن را می دهد.


این ابتکار عمل هر سال در آستانه سال نو میلادی انجام می شود و شمار زیادی از شهروندان ایتالیایی همزمان با دریافت کتاب رایگان، کتاب های شخصی خود را که قبلا خوانده اند در اختیار دیگران قرار می دهند. 


یکی از مسئولان شرکت حمل و نقل عمومی رم نیز اعلام کرد: این پنجمین بار است که شرکت حمل و نقل عمومی رم و حومه چنین ابتکارعملی را ترتیب داده تا در این شرایط دشوار اقتصادی هم کمکی به افرادی که توان خرید کتاب راندارند باشد و هم به توسعه فرهنگ کتاب خوانی در جامعه کمک کند.


یکی دیگر از مسافران مترو با ابراز خوشحالی از این اتفاق گفت: با این اوضاع و احوال کنونی پول چندانی نداریم. با توجه به این که کتابها رایگان هستند می توانیم الان در استانه سال نو میلادی انها را به دوستانمان هم هدیه بدهیم.

برچسب ها :
سوده
|
Iran
|
1393/10/06 - 11:40
0
0
بسیار خوب
همکاران
|
Iran
|
1393/10/06 - 09:07
0
1
ببین چه با فرهنگن
masoud
|
Iran
|
1393/10/05 - 23:47
0
2
واقعا عالی
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: