کد خبر: 16946
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 17 مهر 1393 - 12:00

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

استقبال گرم کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از روز جهانی کودک

       کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع برای والدین و کودکان تهرانی دوستدار کتاب از 16 مهرماه، روز جهانی کودک استقبال کردند.
استقبال گرم کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از روز جهانی کودک

 

به گزارش لیزنا، محمد دکامئی، مدیر امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ضمن اعلام این خبر گفت: امسال با تلاقی روز جهانی کودک و اعیاد دهه ولایت فرصت مغتنمی رقم خورد تا کتابخانه‌های سازمان با اجرای برنامه‌های شاد، فضا و بستر انس کودکان با کتاب و کتابخانه‌ها را ایجاد کنند.

 

وی گفت: در روز جهانی کودک، کتابخانه های سازمان، بیش از ده ها برنامه فرهنگی در سطح کلان شهر تهران برگزار کردند که از مهم‌ترین این برنامه ها می‌توان به افتتاح بخش کودک کتابخانه اندیشه در منطقه 7، رونمایی از آثار ادبیات کودک و نوجوان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کتابخانه استاد معین منطقه 21، مسابقه نقاشی روی پارچه در کتابخانه بهاران در منطقه 17، برنامه‌های بازدید دانش آموزان از بخش‌های کودک و نوجوان کتابخانه‌ها، نمایشگاه تخصصی کتاب هنر کودک و نوجوان در کتابخانه ارسباران منطقه 3، کارگاه تصویرگری کودکانه های سفید در کتابخانه انقلاب فرهنگسرای انقلاب و آیین مهربانی در کتابخانه عطار منطقه 10 اشاره کرد.

 

شایان ذکر است سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران سه کتابخانه تخصصی ویژه کودک و نوجوان در مناطق 8، 10 و 11 تهران دارد و از مجموع کتابخانه‌های عمومی بزرگسالان، 68 کتابخانه نیز دارای بخش تخصصی کودک و نوجوان هستند که با افزوده شدن کتابخانه اندیشه به آن‌ها، این تعداد به 69 کتابخانه از مجموع 82 کتابخانه سازمان رسید.

 

 بر اساس آخرین آمار اعلام شده، درکتابخانه ‌های این سازمان بیش از 150 هزار جلد کتاب ویژه گروه‌های سنی مختلف کودک و نوجوان وجود دارد.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: