کد خبر: 43949
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 02 تیر 1400 - 19:53

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

برگزاری مراسم تودیع و معارفه ذیحساب و مدیرکل امور مالی نهاد کتابخانه های عمومی کشور

منبع : پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور
مراسم تکریم و معارفه ذیحساب و مدیرکل امورمالی نهاد، روز چهارشنبه ۲ تیرماه، با حضور علیرضا مختارپور، دبیرکل، معاونان و مدیران کل نهاد برگزار شد
برگزاری مراسم تودیع و معارفه ذیحساب و مدیرکل امور مالی نهاد کتابخانه های عمومی کشور

به گزارش لیزنا، مراسم تکریم و معارفه ذیحساب و مدیرکل امورمالی نهاد، روز چهارشنبه ۲ تیرماه، با حضور علیرضا مختارپور، دبیرکل؛ هوتن والی نژاد، معاون اداری و مالی؛ مهدی رمضانی، معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی؛ مهدی توکلیان، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل؛ عباس نعمتی، مدیرکل حراست؛ محمد احمدوند، مدیرکل منابع انسانی و امور پشتیبانی؛ هادی امیری، مدیرکل عمرانی؛ فرشته اولیا زاده ذیحساب و مدیرکل سابق امور مالی نهاد و محمدکریم کشاورز ذیحساب و مدیرکل جدید امور مالی نهاد برگزار شد.

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در این مراسم با اشاره به پایان مأموریت فرشته اولیا زاده و ضمن تقدیر از همکاری صادقانه فرشته اولیا زاده در دوران مسئولیتش، گفت: رضایت خداوند در پی رضایت مردم است. به همین دلیل اگر گرهی از کار مردم گشوده شود، مسلما مورد عنایت و توجه باریتعالی قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات مهم انجام شده در دوره جدید مدیریت نهاد، تأکید کرد: رسیدگی به وضعیت معیشتی کتابداران و اصلاح وضعیت پرداخت حقوق ها و پرداختی ها در نهاد یکی از دغدغه ها و مسائلی بود که از حدود ۷ سال پیش پیگیر آن بودیم.

مختارپور در ادامه با ارائه گزارشی از روند پرداخت حقوق و دستمزد طی سال های اخیر، گفت: ترمیم حقوق کتابداران، نظارت بر روند فعالیت انجمن کتابخانه های عمومی در سراسر کشور، اصلاح وضعیت پرداخت حقوق و اعمال افزایش حقوق کارکنان دستگاه ها اجرایی از جمله اقداماتی بود که با همراهی دولت و برخی نمایندگان مجلس و البته پیگیری مجدانه مدیران نهاد و مخصوصاً خانم اولیا زاده به سرانجام مطلوب رسید.

در ادامه این مراسم مدیران و معاونان نهاد طی سخنانی ضمن تقدیر از همراهی و همکاری مسئولانه فرشته اولیا زاده برای وی در مسئولیت های بعدی آرزوی توفیق کردند.

در پایان این مراسم نیز لوح تقدیر نهاد به پاس خدمات و فعالیت های فرشته اولیا زاده و حکم محمدکریم کشاورز به عنوان ذیحساب و مدیرکل امور مالی نهاد به ایشان تقدیم شد.

گفتنی است معاونت ذی حسابی وزارت آموزش و پرورش، سازمان انتقال خون کشور، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله مسئولیت های محمدکریم کشاورز بوده است.