کد خبر: 28017
تاریخ انتشار: سه شنبه, 15 فروردين 1396 - 21:26

داخلی

»

اخبار کتاب

قدیانی کتاب « ماجراهای سه پسر بچه ؟؟؟» را منتشر کرد

منبع : لیزنا
جلدهای 7 تا 12 «ماجراهای سه پسربچه ؟؟؟» نوشته اولف بلانک با ترجمه مسعود حجوانی توسط انتشارات قدیانی منتشر شد.
 قدیانی کتاب « ماجراهای سه پسر بچه ؟؟؟» را منتشر کرد

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی ،جلدهای 7 تا 12 «ماجراهای سه پسربچه ؟؟؟» نوشته اولف بلانک با ترجمه مسعود حجوانی منتشر شد.

این مجموعه که در هر جلد آن داستان مستقلی دنبال می‌شود ماجرای سه پسربچه با نام‌های یوستوس، پتر و بوب است که هربار با یک ماجرای پلیسی کارآگاهی روبه رو که موفق به حل آن می‌شوند.

مهم‌ترین ویژگی «ماجراهای سه پسربچه ؟؟؟» خوش‌خوان بودن آن است و نویسنده شیوه روایتی‌ای را انتخاب کرده که نوجوانان به راحتی می‌توانند این کتاب‌ها را بخوانند و با اتفاقات داستان همراه شوند. البته ترجمه روان حجوانی نیز در برگردان فارسی از جذابیت اثر نکاسته و همچنین مترجم سعی کرده است حال و هوای اصلی اثر را حفظ کند و با اینکه قهرمان‌های داستان سه نوجوان آمریکایی هستند ولی نوجوان ایرانی نیز می‌تواند با آنها احساس قرابت کند.

اتفاق‌هایی که برای این سه پسربچه رخ می‌دهد در تخیل بچه‌ها قابل پیگیری است و شاید حتی آنها را برانگیزد که خودشان نیز چنین تجربه‌هایی داشته باشند.

هر جلد از کتاب دارای فصل‌بندی‌های مختلف است که به خواننده فرصت می‌دهد در پایان هر فصل مکث کرده و با آرامش بیشتری داستان را دنبال کند و همین امر کمی تصور سنتی یک رمان را از اثر می‌گیرد. شکست‌های داستان در هر فصل به گونه‌ای است که داستان خط سیر عادی خود را دنبال می‌کند و داستان به شیوه کاملا کلاسیک نوشته شده است.

مجموعه «ماجراهای سه پسربچه ؟؟؟» شاید در نگاه نخست یک اثر آموزنده نباشد بلکه بیشتر برای سرگرمی خواننده مناسب باشد ولی به دلیل اینکه قهرمان‌های داستان همواره در پی کشف معماهایی هستند و سعی می‌کنند از کنار هم گذاشتن تکه‌های پازل به حل معمای بزرگتری برسند این شیوه می‌تواند به رشد خلاقیت و روحیه پرسشگری و جسارت بچه‌ها کمک کند.

دزد اینترنتی، عملیات اکتشافی، اشباح در شهر، کمک در بالای ابرها، شبی میان گرگ‌ها و مخفیگاه زیرزمینی عناوین این مجموعه می‌باشند.

کتاب‌های بنفشه واحد کودک و نوجوان انتشارات قدیانی جلدهای 7 تا 12  ماجراهای سه پسر بچه؟؟؟ را در نوبت اول چاپ ، تیراژ 1650نسخه  و قیمت هر کدام 6000 تومان روانه‌بازار کتاب کرد.

برای تهیه این کتاب علاوه بر مراجعه به کتاب‌فروشی‌های معتبر سراسر کشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الکترونیکی   نشر قدیانی نیز مراجعه کنید. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: