کد خبر: 42872
تاریخ انتشار: شنبه, 29 آذر 1399 - 09:30

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

آیین تکریم رئیس سابق و معارفه سرپرست کتابخانه مرکزی استان خوزستان برگزار شد

منبع : لیزنا
با حکم سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان، سرپرست کتابخانه مرکزی استان خوزستان معارفه، و از زحمات رئیس سابق این کتابخانه تقدیر به عمل آمد.
آیین تکریم رئیس سابق و معارفه سرپرست کتابخانه مرکزی استان خوزستان برگزار شد

به گزارش لیزنا، «محمدرضا شکاری» با ابلاغ حکمی از سوی دکتر عباس حسین زاده، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان، به عنوان سرپرست کتابخانه مرکزی استان خوزستان منصوب شد، و از زحمات حسین بهبهانی رئیس سابق این کتابخانه تشکر و تقدیر به عمل آمد:

در بخشی از این حکم آمده است:

"با توجه به تعهد و تجربیات جنابعالی، بدینوسیله شما را به عنوان سرپرست کتابخانه مرکزی استان خوزستان، منصوب می نمایم. امید است با اتکال به الطاف باریتعالی و با همکاری و همدلی همکاران دیگر، در انجام امور محوله موفق و مؤید باشید".

محمدرضا شکاری دانشجوی دکتری علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز است که مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در همین رشته به ترتیب در دانشگاه های شهید چمران اهواز و دانشگاه تهران اخذ نموده است. وی در حال حاضر بازرس انجمن علمی ارتقاء کتابخانه های عمومی ایران و عضو هیأت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی شاخه خوزستان است. در کارنامه ی وی به عناوینی از جمله دبیری اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران (ادکا)، دانشجوی برتر مقطع کارشناسی ارشد ایران و پژوهشگر برتر استان خوزستان دیده می شود. همچنین وی پیش از این رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان امیدیه بوده است و به عنوان کارشناس امور کتابخانه های اداره کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان نیز فعالیت نموده است.