کد خبر: 26727
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 22 دی 1395 - 08:34

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

آغاز ارزیابی عملکرد کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری از هفته آینده

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری در ششمین جلسه شورای اداری کتابخانه‌های عمومی از ارزیابی عملکرد کتابخانه‌های این استان از آغازهفته آینده خبر داد.
آغاز ارزیابی عملکرد کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری از هفته آینده

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری، ششمین جلسه شورای اداری استان روز یکشنبه، 19 دی‌ماه به ریاست مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، رئسای ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها و کارشناسان ستاد استان در محل ساختمان جدید اداره کل کتابخانه‌های عمومی برگزار شد.

در این جلسه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی به دستاوردهای همایش مدیران کل کتابخانه‌های عمومی منطقه چهار کشور در استان هرمزگان اشاره کرد و ضمن بیان نکات اساسی توصیه‌های مسئولین نهاد در این همایش، خواستار تلاش بیش از پیش همکاران در تحقق سیاست‌های نهاد در استان شد.

فرهاد خلیل مقدم گفت: تیم کارشناسی ستاد استان از هفته آینده کار کارشناسی خود را در خصوص ارزیابی عملکرد کتابخانه‌ها در شهرستان‌ها آغاز خواهد کرد و کار کتابداران و مسئولین کتابخانه‌ها به منظور ارتقا سطح کیفی عملکرد ایشان مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

سپس کارشناسان ستاد ضمن بیان نقاط قوت و ضعف شهرستان‌ها در حوزه‌های مختلف کاری به سوالات وی پاسخ دادند.

در ادامه این جلسه پرسنل ستاد استان و رئسای ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها از تلاش‌های مدبرانه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در خصوص حل مشکل ساختمان اداری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تقدیر کردند.

 گفتنی است حضور ذی‌حساب اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و طرح مباحث آموزشی در حوزه مالی توسط وی پایان بخش ششمین جلسه شورای اداری استان بود. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: