کد خبر: 28211
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 31 فروردين 1396 - 09:59

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

روایتی نو از حکایتی کهن در کتابخانه عطار نیشابوری

منبع : لیزنا
«بچه شیر و آدمیزاد» در کتابخانه عطار نیشابوری برای کودکان روایت شد.
روایتی نو از حکایتی کهن در کتابخانه عطار نیشابوری

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه عطار نیشابوری تهران، برنامه «روایتی نو از حکایتی کهن» در کتابخانه عطار نیشابوری  با هدف آشنایی کودکان با ادبیات کهن و حکایات اصیل ایرانی برگزار شد.

در اولین نوبت از این کارگاه قصه‌گویی که با حضور ۳۰ نفر از کودکان منطقه برگزار شد، مدیر کتابخانه عطار نیشابوری از داستان‌های هزار و یک شب قصه «بچه شیر و آدمیزاد» را که توسط حسین فتاحی بازنویسی شده است، برای بچه‌ها روایت کرد.

این کتاب مصور از سری «قصّه‌های تصویری از هزار و یک شب» است که به زبانی ساده و نثری روان تدوین شده است و هدف از نگارش آن آشنایی با یکی از داستان‌های آموزنده و اخلاقی «هزار و یک شب» است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری به نشانی میدان بریانک، خیابان دعوتی، خیابان امیرقلی مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۵۵۷۱۸۱۴۳ تماس بگیرند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: