کد خبر: 14784
تاریخ انتشار: شنبه, 06 ارديبهشت 1393 - 16:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

سایت جدید نمایشگاه کتاب رونمایی می شود

      مدیر روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی از رونمایی سایت جدید این موسسه در حاشیه نشست خبری مدیران نمایشگاه کتاب با اصحاب رسانه خبر داد.
سایت جدید نمایشگاه کتاب رونمایی می شود

 

به گزارش ستاد اطلاع رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، علی عاشوری، مدیر روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از رونمایی سایت جدید موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی (tibf.ir) در حاشیه نشست خبری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: سایت جدید موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی با امکانات و پوسته جدید در نشست خبری نمایشگاه رونمایی خواهد شد.

 

وی افزود: رویکرد جدید سایت توجه به مخاطب است و بخش‌های مختلف آن با توجه به نیاز مخاطبان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه طراحی شده است. این سایت دارای 9 بخش اصلی است که شامل اخبار(جدیدترین اخبار نمایشگاه)، ناشران(ثبت نام ناشران داخلی، ناشران خارجی، فهرست ناشران، سازمان‌ها و نهادها، ناشران الکترونیک و ناشر برگزیده سال) و... است.

 

عاشوری با اشاره به بخش جستجوی سایت گفت: در این بخش حدود 400 هزار عنوان کتاب و اطلاعات مربوط به ناشران داخلی، لاتین و عربی بارگذاری شده است. این اطلاعات در برگیرنده نام ناشر، شماره سالن، شاره غرفه، قیمت کتاب، شابک کتاب و ... است.

 

مدیر روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی با اشاره به بخش بازدیدکنندگان در سایت جدید گفت: این بخش بیشتر به راهنمایی بازدیدکنندگان نمایشگاه می‌پردازد. در این بخش خدماتی برای بازدیدکنندگان شهرستانی، خدمات رفاهی برای بازدیدکنندگان، خدمات ویژه معلولان، مسیرهای مختلف دسترسی به نمایشگاه کتاب از نقاط مختلف شهر تهران، نقشه کامل نمایشگاه و... قرار داده شده است. همچنین ناشران و بازدیدکنندگان می‌توانند از طریق این سایت برای مدت اقامت خود در تهران بلیت هتل رزرو کنند.

 

وی افزود: بخش برنامه‌های نمایشگاه که شامل فعالیت‌های بخش جنبی، نشست های سرای اهل قلم، نشست‌های بخش بین‌الملل و دیگر نشست‌ها و جلسات نمایشگاه است. بخش بین‌الملل سایت هم به معرفی بازار جهانی کتاب، نشست‌های بخش بین‌الملل، تقویم نمایشگاه‌های خارجی و... می‌پردزاد.

 

علی عاشوری با اشاره به طراحی بخش ویژه برای رسانه‌ها گفت: در این بخش رسانه‌ها می‌توانند به پوستر با کیفیت نمایشگاه، ویژه‌نامه‌های نمایشگاه، خبرنامه نمایشگاه از طریق ایمیل، عکس‌های نمایشگاه و... دسترسی پیدا کنند. مقالات و گزارش‌های دیگر رسانه‌ها از عملکرد نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز در این بخش بازتاب پیدا می‌کند.

 

بر اساس اعلام ستاد اطلاع رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، نشست خبری «سید عباس صالحی» رئیس بیست و هفتیمن نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ساعت 10 تا 12 روز یکشنبه 7 اردیبهشت در سالن اجتماعات شورای فرهنگ عمومی به نشانی میدان بهارستان- خیابان کمال­الملک- روبروی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌­شود.

 

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای 10 تا 20 اردیبهشت 1393 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: