کد خبر: 19638
تاریخ انتشار: جمعه, 04 ارديبهشت 1394 - 11:50

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

آغاز ساخت نخستین غرفه خودساز در نمایشگاه

 حسین صفری، مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه کتاب تهران گفت: خوشبختانه از برنامه‌های نمایشگاه کتاب عقب نیستیم  و کار ساخت و ساز نخستین غرفه خودساز آغاز شده است.
آغاز ساخت نخستین غرفه خودساز در نمایشگاه

 

 

به گزارش لیزنا، صفری با اشاره به جدول زمانبندی نمایشگاه اظهار کرد: براساس جدول زمانبندی  در بخش‌های ساخت سالن‌ها، طراحی غرفه‌ها و آمادگی نمایشگاه از برنامه جلوتر هستیم. همچنین به کمک تشکل‌های نشر، جانمایی بخش‌های مختلف انجام شده است.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر مشغول تفکیک غرفه‌ها هستیم و کار ساخت نخستین غرفه خودساز آغاز شده است. نخستین غرفه خودساز از بخش کودک بود و ناشرانی که غرفه خودساز دارند می‌توانند غرفه خود را تحویل بگیرند و کار ساخت و ساز را آغاز کنند.

 

مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه در تشریح وضعیت کلی بیان داشت: فرآیند تحویل غرفه‌ها آغاز شده است و در قسمتی از شبستان اصلی، بخش کودک، دانشگاهی، آموزشی و بین الملل در حال تفکیک و جانمایی هستیم.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: