کد خبر: 19857
تاریخ انتشار: جمعه, 18 ارديبهشت 1394 - 13:16

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

از کتاب نوسینده 7 ساله رونمایی شد

مراسم «رونمایی از کتاب کوچک ترین نویسنده در بزرگترین نمایشگاه کتاب ایران» با عنوان «چرا آدم ها ما را دوست ندارند؟» برگزار شد.
از کتاب نوسینده 7 ساله رونمایی شد

 

 

به گزارش لیزنا، کتاب «چرا آدم ها ما را دوست ندارند؟» پنج ‍شنبه 17 اردیبهشت ماه، در محل سرای اهل قلم کودک و نوجوان رونمایی شد.

 

در این مراسم سونیا ملک زاده، نویسنده کتاب و انیس تبرائی، تصویرگر به همراه مادر نویسنده و ناشر کتاب حضور داشتند.

 

مادر سونیا ملک زاده، نویسنده خردسال کتاب در ابتدای سخنان خود گفت: سونیا در کتابخانه شخصی خود نزدیک به 180 عنوان کتاب داستان دارد.

 

وی افزود: کتاب خواندن برای فرزندم را از زمانی که دو ساله بود آغاز کردم و با توجه به اینکه سونیا به تازگی پایه پیش دبستانی را آغاز  کرده است و هنوز قادر به خواندن و نوشتن نیست، هر شب یکی از کتاب های داستان را برای او می خوانیم که همین امر در گسترش تخیل وی نقش به سزایی داشته است.

 

مادر کوچکترین نویسنده کتاب امسال با اشاره به علاقه سونیا به نویسندگی اظهار کرد: در ابتدا دخترم برای نقاشی هایی که می کشید، داستان هایی را در ذهن خود خلق می کرد؛ پس از گذشت مدتی تصمیم گرفتیم تا داستان های پر محتوای او را بنویسیم و بهترین آنها را به چاپ برسانیم. سونیا تا کنون 9 قصه گفته و این کتاب نخستین کتاب وی به حساب می آید.

 

سونیا ملک زاده، نویسنده کتاب نیز در ادامه این آیین گفت: در حال نوشتن داستان دیگری با موضوع صرفه جویی در مصرف آب هستم.

 

این نویسنده خردسال که سال 87 در اصفهان به دنیا آمده است، در حال حاضر به همراه خانواده خود در شهرستان دماوند زندگی می کند.

 

داستان کتاب «چرا آدم ها ما را دوست ندارند؟» به موضوع محیط زیست و ضرورت پاکیزه نگهداشتن آن می پردازد. نخستین چاپ  این کتاب از سوی انتشارات چرخ فلک، ناشر تخصصی کتاب  های طنز منتشر شده است.

 

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفتگو با جهان» از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود.

.

 

برچسب ها :
کتابدار
|
Iran
|
1394/02/19 - 07:46
0
0
آفرین بر شما ، موفق و موید باشید
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: