کد خبر: 23794
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 09 ارديبهشت 1395 - 11:00

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

توزیع بن کتاب ویژه اهل قلم آغاز شد

توزیع بن کارت خرید کتاب ویژه اهل قلم بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 9 اردیبهشت 1395 آغاز شد.
توزیع بن کتاب ویژه اهل قلم آغاز شد

به گزارش لیزنا، اهالی قلمی که طبق فراخوان مرحله اول «بن کارت های اهل قلم ویژه نمایشگاه بین المللی کتاب» از 21 اسفند سال 94 تا 23 فروردین 95 در سایت اهل قلم ثبت نام کرده اند و پیامک دریافت بن کارت بر اساس حروف الفبا برای آنها ارسال شده است، می توانند در روز های پنج شنبه و جمعه 9 و 10 اردیبهشت ماه 95 برای دریافت بن کارت های خود به سرای اهل قلم مراجعه کنند.

 

شایان ذکر است در دست داشتن کارت ملی برای دریافت «بن کارت های اهل قلم ویژه نمایشگاه بین المللی کتاب» الزامی است. اهل قلمی که در وب سایت اهل قلم ثبت نام کرده اند تا قبل از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بن کارت های  خود را دریافت می کنند و نحوه دریافت بن کارت های مرحله دوم فراخوان متعاقبا  اعلام می شود.

 

گفتنی است مسئولیت دریافت نکردن بن کارت‌های ویژه نمایشگاه بین المللی کتاب به علت نقص اطلاعات ثبت شده در سایت اهل قلم، متوجه موسسه خانه کتاب نخواهد بود.

 

مبلغ بن اهل قلم ویژه بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با افزایش 67 درصدی نسبت به سال گذشته، به مبلغ  250 هزار تومان رسیده است. سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه ‌نصیر، شماره 2، طبقه همکف است.

برچسب ها :
منصوره وطنی
|
Iran
|
1395/04/26 - 14:09
0
0
هنوز 26 تیر هست بن الکترونیک اهل قلم دریافت نشده و کارت های بانک صادرات باز نشده و خانه کتاب وعده آینده می دهند. زمان پرداخت معلوم نیست ولی معاون فرهنگی و... با کمک اهالی رسانه تبلیغات خوبی کردند. لطفا برای پیشگیری از سواستفاده مجدد وزارت ارشاد از رسانه ها این موارد را پس از پرداخت رسانه ای فرمائید.
مینا امیری مهر
|
Iran
|
1395/02/27 - 08:42
0
0
با سلام و خسته نباشید من ثبت نام کردم ولی پیامکی از شما دریافت نکردم لظفا توضیح دهید؟
جلال الدین قیاسی
|
Iran
|
1395/02/18 - 08:19
0
1
با سلام بنده ثبت نام کردم اما پیامک برای بن کتاب دریافت نکردم دلیل آن چیست؟
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: