کد خبر: 23817
تاریخ انتشار: شنبه, 11 ارديبهشت 1395 - 20:10

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

نشست خبری نمایشگاه کتاب فردا برگزار می‌شود

در آستانه برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران، نشست خبری این رویداد بین‌المللی فردا یکشنبه با حضور رئیس این نمایشگاه و سایر مسئولان آن برگزار می‌شود.
نشست خبری نمایشگاه کتاب فردا برگزار می‌شود

 

به گزارش لیزنا،  نشست خبری نمایشگاه کتاب تهران با حضور سید عباس صالحی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و رئیس این نمایشگاه، مدیران کمیته‌های نمایشگاه و تشکل‌های نشر برگزار می شود.

 

این کنفرانس مطبوعاتی ساعت ۱۱:۳۰ فردا یکشنبه ۱۲ اردیبهشت در بزرگراه خلیج فارس، مقابل حرم مطهر امام خمینی (ره)، مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

 

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ساعت ۱۰ سه‌شنبه (۱۴ اردیبهشت‌ماه) با برپایی آئین افتتاحیه در شهر آفتاب، آغاز به کار خواهد کرد. این نمایشگاه از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت‌ همه روز از ۱۰ تا ۸ در شهر آفتاب دایر خواهد بود. البته در روزهای تعطیل این زمان قابل تمدید خواهد بود که طبق گفته مسئولان، در با فاصله یک روز قبل اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: