کد خبر: 23923
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 16 ارديبهشت 1395 - 12:48

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

«کتاب سبک زندگی اسلامی» در نمایشگاه کتاب نقد می شود

نشست تخصصی «نقد کتاب سبک زندگی اسلامی»  از سری برنامه ‌های «سرای اهل قلم» در بیست و نهمین نمایشگاه بین ‌المللی کتاب تهران برگزار می‌‌ شود.
«کتاب سبک زندگی اسلامی» در نمایشگاه کتاب نقد می شود

 

به گزارش لیزنا، سرای اهل قلم میزبان برگزاری نشست «نقد کتاب سبک زندگی اسلامی» است. این نشست از ساعت 10 و30 تا 12و30 هفدهم اردیبهشت ماه به همت پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) و با سخنرانی محمد شبدینی و حسن ملکی برگزار می‌‌ شود.

 

همچنین در همین مکان، امور بین الملل نمایشگاه کتاب نشست دیگری با عنوان «میزگرد توسعه و ترجمه ادبیات کودک در روسیه» با حضور مهمانان روسی از ساعت 13 و 30 دقیقه تا 14 و 45 دقیقه در نمایشگاه برگزار می ‌‌کند. موسسه علمی اینساید آوت با سخنرانی تیلمان واینینگ و ایرج اسماعیل پورقوچانی سخنرانی درخصوص تکنولوژی ‌های جدید آموزشی در ساعت 15 تا 16و 15 دقیقه خواهد داشت.

 

در همین روز نشست «پدافند اقتصادی و نقش مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی» با سخنرانی غلامرضا جلالی فراهانی و محسن ساسانی به همت سازمان پدافند غیرعامل از ساعت 16و30 تا 18 در سرای اهل قلم برگزار خواهد شد.

 

«سرای اهل قلم» در بخش کمیته ‌های فرهنگی جنب نماد نمایشگاه کتاب ضلع غربی واقع شده است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: