کد خبر: 23938
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 16 ارديبهشت 1395 - 16:50

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

سروش صحت از خاطرات کتاب‌‌بازی‌‌اش می‌گوید

سروش صحت بازیگر و سینماگر  روز جمعه هفدهم اردیبهشت ‌ماه 95 با حضور در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از  کتاب می‌گوید.
سروش صحت از خاطرات کتاب‌‌بازی‌‌اش می‌گوید

به گزارش لیزنا، در مجموعه ‌ی نشست ‌های «جهان کتاب من» هر روز یکی از هنرمندان و سینماگران مهمان نمایشگاه کتاب هستند، فردا هفدهم اردیبهشت ‌ماه روز جمعه از ساعت 17 تا 18 سروش صحت میهمان بخش سرای اهل قلم بین ‌الملل است. این بازیگر و طنزپرداز درباره خاطراتش از کتاب و  اثرات کتاب بر زندگی هنریش سخن خواهد گفت.

 

همچنین در سرای اهل قلم بین‌ الملل شش نفر از فارسی زبانان غیرایرانی از کشورهای کره، چین، بوسنی و قزاقستان در نشست فردا جمعه هفدهم اردیبهشت‌ ماه از ساعت ده و نیم تا دوازده و نیم، از زبان فارسی می ‌گویند. این برنامه به همت بنیاد سعدی برگزار می ‌شود و خارجی‌ های علاقه ‌مند به زبان فارسی از تجربیات یادگیری زبان فارسی و جذابیت‌ ها و دشواری ‌ها فارسی سخن می‌ گویند.

 

همچنین کارگاه آشنایی با فنون مقاله ‌نویسی ISI برگزار می ‌شود. در این کارگاه که از ساعت چهارده تا پانزده هفدهم اردیبهشت در همین سرا برگزار می‌ شود. آزاده مهرپویان عضو هیات علمی سازمان مدارک ایران در اینباره سخن می ‌گوید. 

 

 همچنین، کارگاه آشنایی با روش ‌های داوری و نقد کتب پژوهشی از ساعت پانزده و 30 تا هفده  روز جمعه 17 اردیبهشت ‌ماه برگزار خواهد شد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: