کد خبر: 24158
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 22 ارديبهشت 1395 - 12:06

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

«نقدنویسی کتاب در روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها» بررسی می‌شود

برنامه ‌های سرای کتابنما در نهمین روز بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اعلام شد.
«نقدنویسی کتاب در روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها» بررسی می‌شود

 

به گزارش لیزنا، سرای کتابنما یک از ساعت 11 تا 12و30 دقیقه پنجشنبه 23 اردیبهشت ماه 95 میزبان برگزاری «آیین رونمایی مجموعه کتاب‌های والدو» است. این نشست به همت انتشارات شورا، در سرای کتابنما بیست و نهمین نمایشگاه بین‌ المللی کتاب تهران برگزار می ‌‌شود.

 

همچنین نشست تخصصی «نقدنویسی کتاب در روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها» از ساعت 14تا15و30 دقیقه به همت سرای کتاب و رسانه در سرای کتابنما یک برگزار می‌‌ شود.

 

در همین روز مراسم رونمایی و خوانش کتاب شعر شاعران جوان، از ساعت 16 تا 17و30 دقیقه به همت موسسه فرهنگی هنری مشعر وابسته به بعثه رهبری در سرای کتابنما دو  مورد بررسی قرار می ‌‌گیرد.

 

سرای کتابنما2 ساعت 16 تا 17و30 پنجشنبه 23 اردیبهشت ماه میزبان برگزاری نشست بررسی ابعاد منا است. در این مراسم جمعی از مسوولان بعثه رهبری حضور دارند و درخصوص ابعاد منا سخنرانی می‌‌کنند.

 

بیست و نهمین نمایشگاه بین ‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای خواندن دیر است...» از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت 95 در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می ‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: