کد خبر: 5020
تاریخ انتشار: یکشنبه, 18 ارديبهشت 1390 - 12:27

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

هزینه دریافتی بابت کارتخوان‌ها مربوط به خط تلفن ناشران است

معاون اجرایی نمایشگاه کتاب تهران با تائید دریافت هزینه از ناشران بابت استفاده از دستگاه‌های کارتخوان گفت: هزینه پرداختی ناشران بابت این دستگاه‌ها مربوط به خط تلفن واگذار شده به آنهاست.  

 

به گزارش لیزنا به نقل از مهر، حمید قبادی درباره اخذ وجه از ناشران بابت دستگاه‌های خودپردازی که در غرفه های آنها نصب شده است، گفت: این هزینه مربوط به خود دستگاه نیست و ناشران بابت استفاده از دستگاه کارتخوان پولی نمی پردازند. هزینه بابت خط تلفنی است که دستگاه کارتخوان به آن وصل می شود و از این طریق می شود از آن استفاده کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه شرکت مخابرات به بخش خصوصی واگذار شده، ما هزینه مربوط به این خط تلفن را از ناشران دریافت و آن را عیناً به شرکت مخابرات پرداخت می کنیم.

معاون اجرایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تائید کرد که این هزینه امسال برای اولین بار از ناشران حاضر در نمایشگاه دریافت می شود، اما درباره مبلغ آن اظهار بی اطلاعی کرد.

بامسال و برای اولین بار در طول دوره های مختلف برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، مبلغ 25 هزار تومان از ناشران حاضر در دوره بیست و چهارم این نمایشگاه بابت استفاده از دستگاه‌های کارتخوان نصب شده در غرفه ها اخذ شده و شرکت مخابرات و بانک صادرات بابت نصب بیش از 3000 دستگاه از این کارتخوان ها سودی بالغ بر 100 میلیون تومان کسب کرده‌اند.

تاکنون هیچ یک از مسئولان بانک صادرات و نیز شرکت مخابرات در این خصوص اظهار نظر نکرده‌اند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: