کد خبر: 5060
تاریخ انتشار: سه شنبه, 20 ارديبهشت 1390 - 22:08

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

حاصل نشست‌هاي سراي روزنامه‌نگاران پس از نمايشگاه كتاب منتشر مي‌شود

معاون مطبوعاتي و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: حاصل نشست‌هاي سراي روزنامه‌نگاران پس از نمايشگاه كتاب منتشر مي‌شود.  

 

به گزارش لیزنا به نقل از فارس ، محمدجعفر محمدزاده معاون مطبوعاتي و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي درباره سراي خبرنگاران و فعاليت‌هاي اين محل گفت: سراي روزنامه‌نگاران چندي است كه افتتاح شده و مركزي تحت اين نام براي فعاليت‌هاي حوزه روزنامه‌نگاري و خبرنگاري در نمايشگاه راه‌اندازي شد.

به گفته وي، در اين سراي روزنامه نگاران كه شاهد افتتاح آن در روز هفتم ارديبهشت بوديم، فضاهاي مختلفي درنظر گرفته شده مهمترين آن فضاي نمايشگاهي دائمي است كه در آنجا فعاليت‌هاي مرتبط با حوزه خبرنگاري و روزنامه‌نگاري در آنجا در نظرگرفته شده، دبيرخانه جشنواره‌هاي فصلي و انتخاب برترين‌هاي هر فصل راه اندازي شد، دبيرخانه جايزه سيد جمال الدين اسدآبادي، دبيرخانه جايزه جهاني صلح و عدالت، دبيرخانه جشنواره‌هاي پيش‌نگاران و پيشكسوتان حوزه خبر و اطلاع‌رساني و همچنين دبيرخانه جشنواره نسيم شمال كه در حوزه طنزمطبوعاتي است. 

معاون مطبوعاتي و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي عنوان كرد: علاوه بر اين موارد دفاتري تحت عنوان دفاتر مشاوره مطبوعاتي حقوقي و مشاوره تحقيقاتي در آنجا راه اندازي شد مضاف براين محلي است براي نشست‌هاي تخصصي؛ نشست‌هايي كه نمونه آن را در نمايشگاه كتاب و در اين دفتر طي چند روز نمايشگاه داريم، آنجا به صورت دائمي نشست‌ها برگزارشده و آسيب‌ها و چالش‌هاي حوزه مطبوعات با حضور كارشناسان به بحث گذاشته شده و نتايج آن به كيفيت و ارتقاء مطبوعات مي‌انجامد علاوه برآن فروشگاه و نمايشگاه دائمي كتب تخصصي رسانه هم راه‌اندازي شد به علاوه بر اينكه در آينده فعاليت‌هاي ديگري هم در حوزه خبرنگاري و مطبوعات خواهد بود در كل پاتوقي براي اهالي مطبوعات است تا بتوانند در آنجا فعاليت كنند.

وي تصريح كرد: در نمايشگاه هم شاهديم امسال براي نخستين بار سراي روزنامه‌نگاران راه‌اندازي شد، اين غرفه هم محلي است براي ارتباط اهالي رسانه و خبرنگاران كه اينجا دوستان ميزبان همكاران خود خواهند بود، و علاوه بر آن در اين غرفه هر روز دو نشست تخصصي برگزار مي‌شود؛ نشست‌هاي تخصصي مرتبط با كتاب و مطبوعات كه ظرف چند روز گذشته حداقل 5 نشست برگزار شده، البته امروز صبح هم يك نشست برگزار شده و تا پايان نمايشگاه با حضور اساتيد مديران مسئول روزنامه‌ها و ناشرين و دست اندركاران حوزه ارتباطات و رسانه نشست‌هاي مختلف برگزار خواهد شد.

معاون مطبوعاتي و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به اشاره به انتشار محتواي اين نشست‌ها بيان كرد: در پايان اين نشست‌ها در پايان جمعبندي و در قالب كتاب منتشر مي‌شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: