کد خبر: 5070
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 21 ارديبهشت 1390 - 19:25

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

300ناشر كودك و نوجوان نامه اعتراض نوشتند

300 نفر ناشر كودك و نوجوان در نامه‌اي اعتراضي به مسئولان نمايشگاه بين‌المللي كتاب خواستار رسيدگي به مشكلات به وجود آمده درباره دستگاه‌هاي كارتخوان خود شده‌اند.  

 

به گزارش لیزنا به نقل از فارس ، 300 ناشر كودك و نوجوان با ارائه نامه‌اي اعتراض‌آميز به مسئولان اجرايي نمايشگاه درخواست رفع مشكلات به وجود آمده غرفه‌هاي كودك و نوجوان را در 2 روز باقي مانده از كار نمايشگاه را خواستار شدند. 
در نامه‌ايي كه از سوي ناشران غرفه كودك و نوجوان به امضاي 300 نفر ناشر به دست خبرنگار فارس رسيده است چنين آمده است: 

به نام خداوند بخشنده مهربان 
با سلام به استحضار مي‌رساند امضاكنندگان ذيل در سالن كودك و نوجوان اعتراض خود را نسبت به دستگاه‌هاي كارتخوان بانك صادرات اعلام مي‌دارد و به عرض مي‌رساند پس از گذشت 2 روز از كار نمايشگاه دستگاه‌هاي راه‌اندازي شده، متأسفانه از روز سوم و چهارم كلاً قطع شد و باعث نارضايتي مردم و بازديدكنندگان محترم و غرفه‌داران گرديده است. 
متأسفانه علي‌رغم دريافت 25 هزار تومان از هر ناشر (كه براي نخستين‌ سال دريافت شده است) هيچگونه خدماتي ارائه نگرديده و هر كدام از ناشران روزانه حدود 100 مشتري را از دست مي‌دهد. خواهشمنديم نسبت به احقاق حق مردم و ناشران اقدام فرماييد. 

ناشراني كه امضاي آنها در اين نامه قيد شده است بدين گونه مي‌باشند: انتشارات نشر فرشتگان، گستر حامد، نشر فرهنگيان، انتشارات فاتحان راه‌دانش، شهر شهناش، ذهن‌آويز، رسالت قلم، سفرپور، راه ابريشم، انتشارات رامين،‌ سراي قلم، انتشارات زيتون، نادر قدياني و....

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: