کد خبر: 16095
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 01 مرداد 1393 - 14:02

داخلی

»

مطالب فناوری

»

اینترنت

Amazon Wallet، سرویس ویژه آمازون، راه اندازی شد

      پس از اپلیکیشن و سرویس های « پس بوک» اپل و کیف گوگل، اینک سایت آمازون اپلیکیشن و سرویس مخصوص خود را موسوم به Amazon Wallet راه اندازی کرده است.
Amazon Wallet، سرویس ویژه آمازون، راه اندازی شد

 

به گزارش لیزنا، کیف آمازون که نسخه بتای آن قابل دانلود برای گوشی های اندرویدی از طریق فروشگاه گوگل موجود است، امکانات و خدمات ویژه ای را به کاربران می دهد.

 

مانند سرویس های موجود در اپل وگوگل، کیف آمازون کارت هدیه داشته، برنامه ها و اپلیکیشن ها را با خود روی محیط کلود برده و با در اختیار گرفتن کارت عضویت، خدمات مخصوص روی گوشی های همراه را برای کاربر رزرو می کند تا اگر کاربر مثلا از روی گوشی آیفون به کیندل آمازون سوئیچ کرد، اطلاعات مورد نظر نیز روی گوشی جدید به صورت خودکار منتقل می شود.

 

آنچه مهم است، حساب کاربری آمازون شماست که همه چیز را با خود حمل کرده و کلید ورود شما به محیط کلود آمازون خواهد بود.

 

مورد بعدی پرداخت های الکترونیکی شماست که از طریق این کیف، یکپارچه شده و در هر جایی که برای خرید مورد نیاز باشد می توان از آن استفاده کرد.

 

تاریخ دقیق عرضه رسمی و خارج از بتای "کیف آمازون" اعلام نشده است اما به زودی کاربران اینترنتی می توانند از این خدمات استفاده کنند.

 

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: