کد خبر: 22030
تاریخ انتشار: جمعه, 06 آذر 1394 - 12:16

داخلی

»

مطالب فناوری

»

اینترنت

محدود کردن زمان جستجو با تب های خود تخریبی

زمان جستجو در اینترنت را با استفاده از تب های خود تخریبی Take a Five کاهش دهید.
محدود کردن زمان جستجو با تب های خود تخریبی

 

به گزارش لیزنا، اینترنت کارها را راحت‌تر کرده است، اما گاهی ساعتها رو به روی کامپیوتر می نشینیم و در جستجوی یک لینک در محیط مجازی سرگردان هستیم؛ کاری که نمی توان از آن اجتناب کرد. برای اجتناب از این سرگردانی می توان از وب سایت Take a Five کمک گرفت.

 

با استفاده از این وب سایت، شما می توانید زمان استفاده از تبی که گشوده اید را تعیین کنید تا تب مزبور بعد از مثلا 2، 5 یا 10 دقیقه بسته شود. بعد از انتخاب تب مورد نظر خود، وب سایت Take a Five تبی جدید با مجموعه ای از سایتهای مرتبط را به شما پیشنهاد می کند و این در حالی است که آخرین تبی که باز کرده اید و مدت زمان مشخصی برای بستن آن تعیین کرده اید، باز است. بعد از اتمام زمان تعیین شده توسط شما، صفحه‌ی پیشنهادی وب سایت Take a Five بسته می شود.

 

اگر تبی که باز کرده اید و زمانی را برای بستن آن تعیین کرده را ببندید، تبی که وب سایت Take a Five برای شما باز کرده است هم بسته خواهد شد. 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: