کد خبر: 10988
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 14 دی 1391 - 21:03

داخلی

»

نیش و نوش

»

طنز مکتوب

فیلترینگ، کارمندان را از کار بیکار کرد + سند

 

فیلتر شدن سایت تراوین که بدون هماهنگی قبلی و در اوج عدم هماهنگی با بازی‌خورده‌های جهان‌مجازی انجام شد، علاوه بر اینکه صدای خیلی‌ها را درآورد، یک عده را هم بیکار کرد!

متأسفانه مسوولان ما همیشه مدعی تلاش جهت بهبود اوضاع اشتغال هستند اما به‌یک‌باره و بدون هماهنگی اقدام به فیلتر کردن سایت بازی «تراوین» کرده و موجب شده‌اند تا یک عده کارمند در ادارات خصوصی و دولتی، از کار بیکار شده و از تنها کا رمفیدی که صورت می‌داده‌اند، باز بمانند.


بر اساس این گزارش انتظار می‌رود که مسوولان مربوطه هر چه سریع‌تر اقدام به رفع این معضل کرده و ایجاد زمینه حضور فعال عزیزان مورد اشاره در بازی «تراوین» را سرلوحه کار خودشان قرار دهند.

برچسب ها :
سمک عیار
|
Iran
|
1392/02/25 - 13:45
0
1
در یکی از سازمان های شهر ما، که دارای ده ها کتابخانه در سطح شهر است، ساعات کار از 8 صبح تا بعضا 10 شب و 12 شب تعریف می شود. به دلیل تعداد کم کتابدار، کتابداران مجبورند گاه چند شیفت کار کنند. گاهی در ساعات پرمراجعه حتی فرصت نوشیدن چای هم وجود ندارد و نیروی خدماتی لیوان ها را با چای یخزده برمیگرداند. بسیاری از خانم های کتابدار در صورت بچه دار شدن به دلیل حجم کار در این سازمان توسط مدیران میانی از حق شیر نوزاد خود محروم می شوند. من به دو مورد از آن خودم برخورده ام. در بعضی از این کتابخانه ها اینکه یک نفر مریض شود و بتواند راحت مرخصی استعلاجی بگیرد یک آرزوست. من اعتراضی به مطلب طنز بالا ندارم زیرا به هر حال در بعضی موارد شاید خالی از واقعیت نباشد. اما استدعا دارم این جنبه از کار کارمندان و بویژه کتابداران نیز مورد ملاحظه قرار گیرد. تنها کافی است نگاهی به قیافه خانم های کتابدار این سازمان بیندازید همه چیز دستگیرتان می شود.
کریمی
|
Iran
|
1392/01/24 - 16:23
0
0
با سلام
متاسفم
واقعا کسی که این مطلب را نوشته مگر خودش از کارمندان این کشور نیست؟
چرا برچسب "بیکاری" زدن به کارمندان را عادی جلوه می دهید؟
همه کارمندان اینطور نیستند و حتی در برخی ارگانها اصلا وقت برای چای خوردن و حتی مطالعه وب سایتهای مفید و علمی و حتی اطلاعات عمومی غیر از رشته کاری نیز امکان پذیر نیست چه برسد به تراوین و امثال آن.
لطفا به خوانندگان نیز انتقاد مثبت و نقد سازنده را بیاموزید و نه برچسب زنی.
بنظر من این مطلب را می توانستید با عنوان متعادلتری و به نحو واضح تری مطرح نمایید تا اگر هدف شریفتان سازندگی بوده بهتر به هدف برسید و اگر خدای ناکرده تخریب مد نظرتان بوده ........
مهرناز
|
Iran
|
1391/10/27 - 09:29
0
0
این رویه که تا مطلب جدیدی به دستتان نرسد مطلب قبلی همچنان در پیشانی سایت میچسبد جندان مقبول نیست.
خواهشا این پست را بردارید چقدر اهانت به کارمندان....به اندازه کافی اطلاع رسانی شد.من اسم این بازی را یاد گرفتم !!!!!
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: