کد خبر: 16057
تاریخ انتشار: یکشنبه, 29 تیر 1393 - 15:59

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

کتابخانه شیخ عباس تربتی میزبان نمایشگاه « 110 گوهر تابان»

      به مناسبت ماه مبارك رمضان و ايام شهادت حضرت علي (ع) نمايشگاهي با عنوان «110 گوهر تابان» مشتمل بر 110 عنوان كتاب با محوريت موضوعي امام علي (ع) در تالار بانوان كتابخانه شيخ عباس تربتي واقع در خواجه ربيع مشهد در حال برگزاري است.
 کتابخانه شیخ عباس تربتی میزبان نمایشگاه « 110 گوهر تابان»


به گزارش لیزنا، هدف از برگزاري اين نمايشگاه ترويج سيره علوي و آشنايي بيشتر با زندگي و سيره امام علي (ع) همچنين شناساندن كتابخانه به عنوان مركزي فرهنگي و مذهبي مي باشد.  

يكي از مهمترين ويژگي هاي اين نماشگاه معرفي آثار به عموم علاقه مندان است، از اين رو نه تنها اعضاي كتابخانه، بلكه تمامي شهروندان محترم (بانوان) امكان بازديد از نماشگاه « 110 گوهر تابان» را دارند.


گفتني است،  كتابخانه شيخ عباس تربتي بيش از 250 عنوان كتاب در زمينه زندگاني امام علي(ع) دارد، لذا اين نمايشگاه با معرفي 110 عنوان كتاب در حوزه سيره و سبك علوي به معرفي آثاري همچون دانشنامه امام علي (ع) 12 جلد؛ فرهنگ آفتاب (فرهنگ تفصيلي مفاهيم نهج البلاغه) 9جلد؛ پيام اميرالمومنين و نهج البلاغه منظوم مي پردازد.

 

اين نمايشگاه از تاريخ 25/4/93 لغايت 31/3/93 در تالار بانوان كتابخانه شيخ عباس تربتي داير است و علاقمندان مي توانند در ساعات اداري، 7الي 19 براي بازديد به خيابان خواجه ربيع، نبش پاركينگ آستان قدس مراجعه نمايند.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: