کد خبر: 16064
تاریخ انتشار: دوشنبه, 30 تیر 1393 - 11:28

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

تجهیز کتابخانه مجلس به مجموعه بی نظیری از نوارهای صوتی مشاهیر عالم تشیع

      مجموعه بی‌نظیری از فیلم‌ها و نوارهای صوتی علما و مشاهیر عالم تشیع توسط کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی خریداری شد.
تجهیز کتابخانه مجلس به مجموعه بی نظیری از نوارهای صوتی مشاهیر عالم تشیع

 

به گزارش لیزنا، دکتر علی ططری دبیر شورای سیاست‌گذاری اسناد و مدیر مرکز اسناد کتابخانه مجلس گفت: این مجموعه خریداری شده با موضوع علما و مشاهیر شیعه تاریخ معاصر کشورمان یکی از بی­‌نظیرترین مجموعه از فیلم­‌ها و فایل‌های صوتی است که تاکنون در دنیای اسلام جمع­‌آوری شده است.

 

وی افزود: این مجموعه حاصل تلاش یک پژوهشگر علاقمند است که طی یک دهه گذشته از اقصی نقاط کشور و حتی خارج از کشور جمع­‌آوری گردیده است.

 

ططری گفت: این مجموعه مشتمل بر ششصد گیگا بایت فیلم علما و شخصیت­‌های عالم تشیع می­‌باشد و همچنین بیش از یکصد و پنجاه گیگا بایت فایل صوتی این مشاهیر را در بر می­‌گیرد.

 

مدیر مرکز اسناد کتابخانه مجلس افزود: از جمله صداها و تصاویر از حاج آقا رحیم ارباب، بانو مجتهده امین، علامه امینی، آیت­‌الله بهاءالدینی و ... در این مجموعه به چشم می­‌خورد.

 

ططری در پایان گفت: صداها و فیلم­‌های موجود در این مجموعه به صورت مجزا سازماندهی شده و قابلیت دسترسی سریع و آسان بدان میسر گردیده است.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: