کد خبر: 16105
تاریخ انتشار: جمعه, 03 مرداد 1393 - 12:08

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

جشنی برای خرید کتاب برای کودکان نابینا

      انتشارات واکر و موسسه ی ملی – سلطنتی نابینایانف میزبان بزرگترین برنامه خواندن با حضور مایکل روزن نویسنده برجسته ی ادبیات کودک بودند.
جشنی برای خرید کتاب برای کودکان نابینا

 

به گزارش لیزنا، این جشن در ۲۵ سالگی انتشار کتاب "می خواییم یه خرس شکار کنیم" برای حمایت از موسسه ملی - سلطنتی نابینایان برگزار شد.

 

کودکان با جمع آوری پول برای خرید کتاب برای کودکان نابینا و کم بینا و پوشیدن سربندی هایی به شگل گوش های خرس در این جشن شرکت کردند. این برنامه همزمان در مدرسه ها نیز نمایش داده شد.

 

امسال به مناسبت بیست و پنجمین سال انتشار کتاب «می خواییم یک خرس شکار کنیم» برنامه های مختلفی در سراسر انگلستان برگزار می شود.

 

سایتی هم به این منظور راه اندازی شده است که کتاب فروشی ها، کتابخانه ها و مدرسه هایی را که برنامه ای به این مناسبت برگزار می کنند که با فرستادن پوستر، سربند و برگه های فعالیت پشتیبانی می کند.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: