کد خبر: 16353
تاریخ انتشار: سه شنبه, 28 مرداد 1393 - 11:43

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

حضور اعضاء کمیسیون فرهنگی مجلس در جشن صنعت چاپ

      مدیرکل دفتر چاپ از آغاز رایزنی‌ها برای دعوت از نمایندگان مجلس برای حضور در چهاردهمین جشن صنعت چاپ خبر داد.
حضور اعضاء کمیسیون فرهنگی مجلس در جشن صنعت چاپ

 

به گزارش لیزنا، محمودرضا برازش مدیرکل دفتر چاپ و نشر از ارسال آثار برای شرکت در بخش مسابقات چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ خبر داد و گفت: دریافت آثار آغاز شده و چاپخانه‌داران و پژوهشگران سراسر کشور می‌توانند آثار خود را برای شرکت در مسابقات به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

وی افزود: هم اکنون آثاری از از استان‌های کشور به بیرخانه جشنواره ارسال شده است. این آثار پس از دریافت به کارگروه‌های داوری ارسال می‌شوند تا نسبت به ارزیابی آن‌ها اقدام شود.

 

برازش همچنین از آغاز رایزنی برای دعوت از نمایندگان مجلس برای حضور در جشن صنعت چاپ خبر داد و گفت: از طریق دفتر حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال رایزنی برای دعوت از نمایندگان ملت مخصوصا اعضاء کمیسیون فرهنگی برای حضور در چهاردهمین جشن صنعت چاپ هستیم. همچنین دعوت از معاونان وزیر ارشاد، مدیران کل ارشاد استان‌ها، چاپخانه‌داران، فعالان و کارشناسان حوزه چاپ و پیشکسوتان در حال انجام است و امیدورایم شاهد برگزاری باشکوه این جشن باشیم. 

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: