کد خبر: 16453
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 05 شهریور 1393 - 12:57

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

برگزاری جلسه شورای اداره کل کتابخانه های عمومی بوشهر

      جلسه شورای اداری اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر با حضور مدیر کل کارشناسان ستادی و روسای ادارات شهرستان  روز دوشنبه ( 3 شهریور ماه)در محل سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.
برگزاری جلسه شورای اداره کل کتابخانه های عمومی بوشهر

 

به گزارش لیزنا، سید علی هاشمی، مدیر کل کتابخانه های استان در ابتدا ضمن خوش آمد و نکوداشت مقام والای شهیدان انقلاب اسلامی به خصوص شهیدان معظم رجایی و باهنر و تبریک فرارسیدن هفته دولت گفت : خدا را شاکریم که عنایت فرمود در عرصه کتاب و کتابخوانی و در جبهه فرهنگی قرار گرفته و فرصت خدمت رسانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر دوش داریم.

 

مدیر کل کتابخانه های بوشهر با اشاره به اهمیت و تاثیر نیروی انسانی در پیشبرد اهداف سازمانی عنوان کرد: معتقدم آنچه که می تواند حوزه فرهنگ علی الخصوص کتاب و کتابخانه ها  را تحث تاثیر قرار دهد نقش آفرینی موثر نیروی انسانی با استفاده از امکانات و فضای فیزیکی موجود است.

 

وی اذعان داشت اگر نیروی انسانی توانمند، کارآمد و برنامه ریز باشد می تواند جایگاه مثبتی را برای خود و سیستم تعریف، و به افق های ترسیم شده نیز دست پیدا کند.

 

هاشمی با اذعان به تاثیر شبکه های اجتماعی  در نهادینه کردن فرهنگ های مختلف گفت: دست اندرکاران جبهه فرهنگی در مراکز صددرصد فرهنگیِ کتابخانه ها از شبکه های اجتماعی قانونمند که در حال حاضر در دسترس است جهت تبیین، ترویج و تبلیغ فرهنگ مکتوب استفاده کنند.

 

مدیر کل کتابخانه های استان، عنوان کرد: در دیداری که با دبیر کل محترم نهاد داشتم وی را نیرویی ولایی، متدین ، انقلابی ، ولایتمدار و دلداده اهل بیت (ع) دیدم و این باعث افتخار و مباهات است که مسیری که از نهاد کتابخانه های کشور ترسیم می شود از اندیشه والای چنین افرادی منبعث می شود که مورد توجه مقام معظم رهبری است.

 

سیدعلی هاشمی در پایان خبر داد: در نظر داریم کمیته ای تشکیل دهیم تا با سرلوحه قرار دادن منویات حضرت امام خامنه ای و با درنظرداشت قوانین موجود، چالشهای پیش روی کتابخانه های استان را بررسی و راهکار های مناسب را جمع بندی و به نهاد کتابخانه های کشور ارائه دهیم.

 

سیدعلی هاشمی تعامل و استفاده از رهنمودهای ائمه محترم جمعه و فرماندارن و نخبگان جامعه را توسط ادارات کتابخانه ها خواستار شد.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: