کد خبر: 16516
تاریخ انتشار: دوشنبه, 10 شهریور 1393 - 14:28

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

اولین کتابخانه خیرساز شهرستان بردسکن افتتاح شد

      به همت خیرین، کتابخانه عمومی مشارکتی مرحومان جمیلی روستای هدک با حضور فرماندار، بخشداران و اعضای شورای اداری شهرستان و جمعی از اهالی این روستا افتتاح گردید.
اولین کتابخانه خیرساز شهرستان بردسکن افتتاح شد

 

به گزارش لیزنا، فرماندار شهرستان طی این مراسم از زحمات جمیلی موسس کتابخانه و  آقای داوودی خیر کتابخانه ساز استان در ساخت و تجهیز این کتابخانه تقدیر و تشکر نموده و از انقلاب اسلامی با عنوان انقلاب فرهنگی یاد کرد و فرهنگ را زمینه ساز رشد و شکوفایی دولت و جامعه خواند.

 

وی افزود خوشبختانه در روستای هدک تمامی امکانات رفاهی وجود داشته و افتتاح کتابخانه نشان از پویایی روستا دارد و اگر روزانه یک دانش آموز از این فضای فرهنگی بهره مند گردد همان ارزش والایی داشته به همین منظور باید این حرکت ها و پروژه ها تقویت گرددو همکاری و همدلی تمامی مسوولین در گسترش و ایجاد کتابخانه در روستاهای دیگر نیز رونق یابد.

 

گفتنی است، در این افتتاحیه حاتمی رییس اداره کتابخانه های عمومی بردسکن طی گزارشی از روند فعالیتهای نهاد کتابخانه ها و وضعیت کتابخانه های شهرستان به دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص سرانه مطالعه و فرهنگ کتابخوانی کشور اشاره نمود.

 

همچنین در حاشیه این مراسم با اهدای لوح سپاس از طرف اداره کتابخانه های عمومی بردسکن از آقای داوودی تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: