کد خبر: 16520
تاریخ انتشار: دوشنبه, 10 شهریور 1393 - 15:28

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

اجرایی شدن طرح توسعه فیزیکی کتابخانه امام جعفرصادق فهرج

      مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمان طی سفری یک روزه به شهرستان فهرج از کتابخانه عمومی امام جعفرصادق(ع) این شهرستان بازدیدبعمل آورد.
اجرایی شدن طرح توسعه فیزیکی کتابخانه امام جعفرصادق فهرج

 

به گزارش لیزنا، محمدجواد حسین زاده، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمان، درجلسه انجمن کتابخانه های فهرج در محل دفتر امام جمعه این شهرستان به نقش و جایگاه کتابخانه های عمومی در ارتقاسطح علمی و فرهنگی جامعه اشاره کرد.

 

 وی افزود: با توجه به کمبود فضای مطالعاتی در سطح شهرستانهای جنوبی استان و نیاز مراجعین و مخاطبین به کتابخانه های عمومی ومراکز فرهنگی،توسعه فیزیکی کتابخانه های عمومی امری ضروری است.

 

وی از پیشرفت 80 درصدی عملیات ساختمانی جهت توسعه فضای کتابخانه عمومی امام جعفرصادق(ع) شهرستان فهرج خبرداد.

 

حسین زاده گفت: با توجه به پراکندگی جغرافیایی و جمعیتی در بعضی از مناطق استان باید  برنامه ریزی هدفمند و اصولی و مطابق با نیازهای جامعه با رویکرد گسترش فرهنگ مطالعه مفید در این مناطق صورت پذیرد.

 

وی افزود:طرح توسعه فضای فیزیکی کتابخانه عمومی امام جعفرصادق(ع) بااعتباری بالغ بر یک میلیارد وپانصدمیلیون ریال وبه منظور افزابیش زیربنای  کتابخانه به متراژ 140 مترمربع دردست اجراست.

 

شرکت در افتتاح طرح های عمرانی شهرستان فهرج( افتتاح ساختمان دهیاری سکهور،افتتاح مسجد شوراباد بخش نگین کویر و طرح ابیاری تحت فشار) از دیگر بخشهای سفریک روزه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمان به این شهرستان بود .

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: