کد خبر: 16521
تاریخ انتشار: دوشنبه, 10 شهریور 1393 - 15:36

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

کتابخانه 9 دی بیرجند، میزبان نشست نقد کتاب « سبزتر از بهار»

      همزمان با دهه کرامت و ایام میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) و از سری حلقه های کتاب و اندیشه اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بیرجند، جلسه نقد و بررسی کتاب « سبزتر از بهار» در کتابخانه 9 دی برگزار شد.
کتابخانه 9 دی بیرجند، میزبان نشست نقد کتاب « سبزتر از بهار»

 

به گزارش لیزنا، این نشست ادبی و صمیمی در جمع اعضای کتابخانه عمومی 9 دی مهر شهر و با حضور سرپرست و کارشناسان اداره کل  و مسئولین کتابخانه های عمومی شهرستان بیرجند برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه مسئول کتابخانه عمومی 9 دی با بیان و تشریح فعالیتهای این کتابخانه در ایام فراغت تابستان اظهار داشت: در طول ایام تابستان کلاسهای خوشنویسی، نقاشی و قصه گویی در این کتابخانه برگزار شد که در این جلسه از مربیان این کلاسها تقدیر خواهد شد.

 

شیما هاشم نژاد با اشاره به سالروز ولادت امام رضا(ع) به قرائت بخشی از کتاب "سبزتر از بهار" پرداخت و در خصوص زندگی و شرایط دوران این امام همام توضیحاتی را ارائه کرد.

 

در ادامه این جلسه سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی نیز با تبریک ایام دهه کرامت و میلاد حضرت رضا(ع) عنوان داشت: سبزتر از بهار واقعاً شأن و عظمت وجود امامان معصوم ماست که بهار و زیبایی طبیعت جلوه ای از جمال خداوند متعال است که در وجود امامان معصوم ما نمود پیدا کرده است.

 

محمود کاظم زاده با اشاره به بخشی از زندگی امام رضا(ع) که در ایران سپری شده است یاد آور شد: حضور هشتمین امام معصوم(ع) در کشور اسلامیمان نوید خیر و  برکت است و ما باید به خود ببالیم که در جوار این امام(ع) زندگی می کنیم.

 

وی ادامه داد: مطالعه و کتابخوانی باعث آگاهی، بصیرت و توفیق بیشتر در رسیدن به موفقیت و سعادت است و باید تلاش کنیم با مطالعه مفید و ارزشمند از همین ابتدای زندگی و کودکی راه خود را در دنیای پرمخاطره امروز پیدا کنیم.

 

کاظم زاده هدف از برگزاری این جلسات را آموزش و تبیین مؤلفه های مطالعه مفید دانست و ادامه داد: مطمئناً حضور در کتابخانه و بهره گیری از فرصت فراغت برای کتابخوانی زمینه موفقیت و سیر درست مسیر زندگی است.

 

در ادامه این جلسه اعضاء کتابخانه 9 دی حاضر در جلسه حلقه های کتاب و اندیشه به بیان نکته هایی از کتاب "سبزتر از بهار" و نیز خاطراتی از سفر زیارتی خود به شهرهای مقدس مشهد و قم پرداختند.   

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: