کد خبر: 16776
تاریخ انتشار: سه شنبه, 01 مهر 1393 - 15:25

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

برگزاری نمایشگاه کتاب در کتابخانه جواد الائمه شهر قاضی

      به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در کتابخانه جواد الائمه شهر قاضی نمایشگاهی برپا شد.
برگزاری نمایشگاه کتاب در کتابخانه جواد الائمه شهر قاضی

 

 به گزارش لیزنا، زكيه آذرمهر، مسئول كتابخانه عمومي جواد الائمه (ع) شهر قاضي با بیان شهامت دلیرمردان اسطوره ساز ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت:  نمايشگاه كتابی به مناسبت هفته دفاع مقدس جهت آشنايي  با مفاهيم  و ارزش هاي سالهاي حماسه در اين كتابخانه برگزار شده است.

 

زكيه آذرمهر با بيان اينكه اين نمايشگاه با هدف گراميداشت هفته دفاع مقدس و ترغيب شهروندان به سمت كتاب و مطالعه بر پا شده؛ اظهار داشت: در اين نمايشگاه كتاب هايی با محورهاي مختلفي از جمله سيره رزمندگان دفاع مقدس، شهدای دفاع مقدس، تاریخ دفاع مقدس  و فرهنگ جبهه و ایثار و ... ارائه شده است.

 

وي همچنين افزود: برگزاري نقاشي در زمينه "دفاع مقدس"، جلسات گروهي مطالعاتي و همچنين  فضا سازي محيط كتابخانه از ديگر برنامه هاي كتابخانه جواد الائمه (ع) در اين هفته مي باشد.

 

مسئول کتابخانه جواد الائمه شهر قاضی در پایان به برنامه های مسابقات کتابخوانی در این هفته اشاره و از عموم  علاقه مندان به کتابخوانی خواست با مراجعه به شبکه کتابخوانان حرفه ای(booki.ir)در این مسابقه شرکت نمایند.

 

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: