کد خبر: 17109
تاریخ انتشار: شنبه, 03 آبان 1393 - 16:26

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

دهیاری های برتر در حوزه کتابخوانی تجلیل می شوند

      جلسه انجمن كتابخانه عمومي شنبه (بوشهر) با حضور بخشدار، دهياران روستاهاي بخش و ساير اعضاي انجمن در سالن اجتماعات بخشداري تشكيل شد.
دهیاری های برتر در حوزه کتابخوانی تجلیل می شوند

 

به گزارش لیزنا، در اين جلسه ابتدا مجتبي عباسي رييس اداره كتابخانه هاي عمومي شهرستان دشتي، ضمن خير مقدم به اعضاي انجمن ، هدف از برگزاري اين جلسه را برنامه ريزي براي هفته كتاب عنوان كرد و گفت : هفته كتاب، همكاري و مساعدت تمامي دستگاه هاي فرهنگي را مي طلبد كه بتوان اين هفته را به بهترين شكل اجرا كرد . 

 

عباسي در تشريح برنامه هاي هفته كتاب گفت : مراسم تقدير و تجليل از فعالين عرصه فرهنگي، بازديد دانش آموزان از كتابخانه و عضويت رايگان آن ها، تبليغاتي نظير پخش بروشور، نصب بنر و آذين بندي كتابخانه و برگزاري برنامه هاي متعدد فرهنگي، از مهمترين برنامه هاي هفته كتاب در سطح كتابخانه ها مي باشد.

 

در ادامه جلسه فرنگيس غلامي، مسئول كتابخانه عمومي آيت الله قمي شنبه، بيان كرد:‌ با همكاري تمامي نهادهاي فرهنگي بخش، اميداواريم امسال تمامي برنامه هاي پيش بيني شده را در هفته كتاب با شكوه تر از سال هاي گذشته در اين كتابخانه اجرا كنيم.

 

ايشان به مساعدت و همكاري شهرداري براي پشتوانه مالي اين برنامه ها تاكيد كردند.

 

هادي اخلاقي، بخشدار و رييس انجمن كتابخانه هاي بخش شنبه نیز  ضمن مهم دانستن اهميت كتاب افزود: برنامه هاي فرهنگي و ترويج كتاب و كتابخواني بايد در راس تمامي كارها و اقدامات در سطح بخش قرار گيرد .

 

وی افزود:‌ یکی از راه های ترویج کتابخوانی این است که کتاب در دسترس کودکان و نوجوانان باشد و ما بايد طوري برنامه ريزي كنيم كه مدارس ما به صورت منظم از كتابخانه بازديد كنند.

 

اخلاقي یادآور شد: امسال با همكاري دهياري هاي روستا برنامه هاي خوب و مدوني در هفته كتاب در روستا هاي بخش انجام مي دهيم و به دهياري برتر كه برنامه فعال تري داشته باشد جوايزي اهدا مي گردد.

 

طراحي و نصب بنر در سطح شهر توسط شهرداري، همايش تقدير و تجليل از فعالين عرصه فرهنگي در كتابخانه با همكاري بخشداري و اجراي برنامه هاي مختلف فرهنگي در تمامي روستاهاي بخش در هفته كتاب توسط دهياري ها از مهم ترين مصوبات اين جلسه بود.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: