کد خبر: 17155
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 08 آبان 1393 - 21:57

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

عصرانه کتابداران مشهد برگزار شد

      عصر روز چهارشنبه 23 مهر 1393 انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران (شاخه خراسان) به قصد گردهمایی و  وفاق بیشتر کتابداران و دانشجویان، عصرانه‎ای را میهمان دکتر محمدحسین دیانی استاد گروه علم اطلاعات و دانش‎شناسی دانشگاه فردوسی مشهد، بودند.
عصرانه کتابداران مشهد برگزار شد

 

به گزارش لیزنا تعداد بسیاری  از کتابداران و خانواده های آنان (60 نفر) از سازمان کتابخانه‌ها و موزه‌های آستان قدس رضوی، کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد، نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه‌های خراسان به همت انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی (شاخه خراسان) با هدف آشنایی و تعامل بیشتر میان کتابداران و ایجاد همدلی به ویژه با دانشجویان غیربومی این گردهمایی را برگزار کردند.

 

مهمانان ویژۀ این عصرانه  دکتر رحمت‌الله فتاحی رئیس انجمن شاخه خراسان، دکتر مهری پریرخ، دکتر محسن نوکاریزی، دکتر عاطفه شریف، اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه فردوسی مشهد، کتابداران آستان قدس،کتابداران کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد وکتابداران نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی و اعضای نشریه الکترونیکی شناسه و سایر دانشجویان این رشته بودند. این گردهمایی دوستانه از ساعت 16 شروع شد و با پذیرایی و عصرانه کتابداران همراه بود و نهایتا حدود ساعت 21 پایان یافت. دانشجویان درجمعی صمیمی با حضور اساتید گروه به بحث‌های جالبی پیرامون مسائل مختلف پرداختند.

 

همچنین در این مراسم دکتر رحمت‌الله فتاحی ضمن خوشامدگویی به مهمانان این عصرانه و گرامی داشت یاد استادان درگذشته آقایان دکتر حری و دکتر آزاد، بیان داشتند که این گردهمایی‌های دوستانه فرصتی است که افراد حوزه کتابداری، فارغ از محیط کار و دانشگاه، بیشتر با یکدیگر آشنا شوند. وی بر ارزش چنین حرکتی که می تواند موجب همدلی و وفاق بیشتر گردد، و نیز بر ضرورت تدام آن و نقش انجمن در برگزاری آن تاکید نمود.

 

در ادامه میهمانان، از خاطرات و ماجراهای شیرینی که در حوزه کتابداری برایشان اتفاق افتاده بود صحبت کردند، و برخی افراد حاضر اشعار زیبایی از شاعران نامی ایران خواندند .

 

گزارش: عطیه باغستانی تجلی

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: