کد خبر: 17383
تاریخ انتشار: دوشنبه, 26 آبان 1393 - 19:39

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

نشریه انگلیسی مرکز ملی مطالعات جهانی شدن منتشر می‌شود

      معاونت آموزشی و پژوهشی مرکز ملی مطالعات جهانی شدن وابسته به نهاد ریاست جمهوری به منظور برقراری ارتباط هرچه بهتر با مخاطبان بین‌المللی خود، نشریه‌ای تحلیلی- خبری به زبان انگلیسی با با عنوان «Globalization studies» تدوین می‌کند.
نشریه انگلیسی مرکز ملی مطالعات جهانی شدن منتشر می‌شود

 

 

به گزارش لیزنا، این نشریه با هدف ارائه مطالب و پژوهش‌های میان‌رشته‌ای در زمینه مطالعات جهانی شدن در دست تدوین و آماده‌سازی است. مخاطبان اصلی نشریه افزون بر محیط علمی کشور، میهمانان خارجی مرکز و نیز پژوهشگران و صاحب‌نظران بین‌المللی هستند و حوزه‌های سیاسی- راهبردی، سیاست‌خارجی و روابط بین‌الملل، اقتصادی، اجتماعی- فرهنگی، هنر، رسانه و زبان‌شناسی، تاریخ، جغرافیای سیاسی و ژئوپلتیک و... محورهای اصلی فعالیت آن را تشکیل می‌دهند. در این نشریه کوشیده می‌شود نگاه ایرانی به عصر جهانی شدن و نیز الزامات ایران در این دوران مورد واکاوی علمی قرار بگیرد. نخستین شماره این نشریه در هفته نخست آذرماه منتشر می‌شود.

 

 

نشریه به صاحب­امتیازی مرکز ملی مطالعات جهانی شدن، مدیرمسئولی دکتر محمدرضا دهشیری و سردبیری امیر رضائی­پناه در دست تدوین و آماده­سازی است. علیرضا معیری، محمدرضا دهشیری، ناصر اسدی، امیر رضائی­پناه، محمود نادری، عبدالحسین هوشمند و احمد دانیالی اعضای هیات تحریریه آن را تشکیل می­دهند.

 

 

مجریان و دست‌اندرکاران نشریه«Globalization studies» پذیرای مقالات و آثار اساتید، دانشجویان و پژوهشگران گرامی بوده و آثاری که در زمینه‌های مرتبط، به‌ویژه همسو با اولویت­های پژوهشی سال 1393 مرکز باشند، پس از ارزیابی منتشر خواهد شد. مقالات مساله­محور و دارای رویکرد واقع­گرا و قابلیت عملیاتی شدن در اولویت قرار دارند.

 

 

مطالب ارسالی باید به زبان انگلیسی، حداکثر در 3000 واژه در محیط word، با فونت Times New Roman و اندازه قلم 13 و شیوه ارجاع به­صورت پی­نوشت تدوین گردیده و به پست الکترونیکیاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت داریدفرستاده شوند. پیوست نمودن رزومه نویسنده (یا نویسندگان) الزامی است.

 

 

گفتنی است، مرکز ملی جهانی شدن پیش از این نشریات متفاوتی در قالب فصلنامه علمی پژوهشی، گاهنامه و خبرنامه منتشر کرده و این نخستین نشریه این مرکز به زبان انگلیسی است.

 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره مرکز ملی مطالعات جهانی شدن می‌توانند به نشانی www.globalization.ir مراجعه نمایند.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: