کد خبر: 17754
تاریخ انتشار: سه شنبه, 25 آذر 1393 - 12:27

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

قدردانی معاونین و کارکنان مرکز منطقه ای و ISC از دکتر مهراد

      معاونین ـ اعضای هیأت علمی ـ روسا و کارکنان گروهای پژوهشی و واحدهای  مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و پايگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) از دکتر جعفر مهراد، به مناسبت پایان ریاست ایشان در دو مرکز قدردانی کردند.
قدردانی معاونین و کارکنان مرکز منطقه ای و ISC از دکتر مهراد

 

به گزارش لیزنا، معاونین ـ اعضای هیأت علمی ـ روسا و کارکنان گروهای پژوهشی و واحدهای  مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و پايگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) در ارسال نامه ای از زحمات دکتر جعفر مهراد، به مناسبت پایان ریاست ایشان در مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و پایگاه استنادی جهان اسلام  قدردانی کردند.

 

متن قدردانی به شرح زیر است:

 

"استاد ارجمند جناب آقای پروفسور جعفر مهراد


ازاینکه در سایه الطاف خاصه ی الهی چند سال متوالی را درکسوت خدمت به جامعه ی علمی ایران اسلامی به انجام وظیفه ی ثمر بخش و موثر پرداخته اید و نزدیک به ربع قرن توفیق خدمتگزاری را به آن جناب ارزانی داشته، بسی شایسته است به پاس تلاش ها و زحمات مستمر و اهتمام ارزشمند و خالصانه شما در راستای بنیانگذاری و توسعه و پیشرفت همه جانبه ی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و پايگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و تربیت چند نسل متخصصان علم اطلاعات که همگی در مناصب و موقعیت های علمی و اجرایی منشاء خدمات فراوانی در سطح کشور هستند، نهایت سپاس و قدردانی را خدمت حضرت عالی و خانواده ی محترم که در این تلاش و به ثمر رسیدن آن یار و همراه شما بوده اند، ابراز داریم.


 هیچ گاه خاطره ی تلاش های بی وقفه، پیگیری و سخت کوشی شما را در ابعاد مختلف مدیریتی، اجرایی، پژوهشی و آموزشی از یاد نمی بریم و امیدواریم که در آینده جامعه علمی ایران از حضور پر شور جنابعالی بهره مند و برخوردار باشد.


 شور شیرین خاطرات تلاش های شما همواره در این دو مؤسسه پژوهشی بین المللی که در جای جای آن اثر پشتکار و همت شما برآن موج می زند به یادگار خواهد ماند و این باقیات و صالحات چون چراغی فرا روی زندگی و آینده و فردای جنابعالی و خانواده محترم خواهد بود.



معاونین ـ اعضای هیأت علمی ـ روسا و کارکنان گروهای پژوهشی و واحدهای
مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و پايگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)"

 

 

 

 

برچسب ها :
احسانی فر
|
iran
|
1393/09/28 - 11:16
1
5
دکتر مهراد بی شک از شخصیت های بزرگ رشته ی ما و از حامیان بودند. از نبود ایشان احساس خلایی خواهیم کرد که با وجود کسی چون ایشان پر خواهد شد. هرچند که از رفتن ایشان بسیار غمگین هستیم ولی به این امید داریم که سایه ی لطف ایشان بر سر این رشته همیشه مستدام باشد.
دانشجوی مرکز منطقه ای
شاپور محمدی
|
Iran
|
1393/09/26 - 09:56
0
8
بزرگ بود
و از اهالی امروز بود
و با تمام افق های باز نسبت داشت
بی شک نام پرفروغ استاد ارجمند جناب اقای دکتر مهراد بر تارک رشته علم اطلاعات و دانش شناسی درخشان خواهد ماند بر خود وظیفه می دانم ستایشگر یک عمر تلاش و کوشش خالصانه ایشان در راه اعتلای رشته علم اطلاعات و دانش شناسی باشیم
نهادی
|
Iran
|
1393/09/26 - 08:05
0
4
آقای دکتر مهراد عزیز
دیگر وقتش رسیده است که سری هم به مشکلات دختران و پسران کتابدارتان در نهاد کتابخانه های عمومی بزنید
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: