کد خبر: 18039
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 17 دی 1393 - 07:44

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

مراسم افتتاحیه قصه خوانی در دبستان شرف برگزار شد

قصه خوانی توسط پدربزرگ ها و مادربزرگ ها در مدرسه شرف با حضور مصطفی رحمان دوست و دکتر سعید رضائی شریف آبادی افتتاح شد.
مراسم افتتاحیه قصه خوانی در دبستان شرف برگزار شد

به گزارش لیزنا، باتلاش فاطمه افراشته، معلم کلاس دوم دبستان شرف دوشنبه 16 دی 1393 مراسم افتتاحیه قصه خوانی توسط پدربزرگ ها و مادربزرگ ها با حضور چهره نام آشنای ادبیات کودک و نوجوان برگزار شد.

 

در این مراسم که با حضور دکتر سعید رضائی شریف آبادی، رئیس انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، مسئولین دبستان و جمعی از والدین برگزار شد، ابتدا دکتر رضائی قدری با بچه های کلاس به گپ و گفتگو پرداخت و درباره اهمیت قصه خوانی و قصه گوئی با هم صحبت کردند. با ورود مصطفی رحماندوست بچه ها یک صدا و با هیجان شعر «صد دانه یاقوت» را همراه با ایشان خواندند. در ادامه برنامه مصطفی رحماندوست چند شعر و قصه را به برای بچه ها خواند از آنها خواست که آنرا تکمیل کنند. بچه ها هر کدام به سلیقه  و با خلاقیت خود اینکار را کردند که مورد تشویق استاد و بقیه قرار گرفتند.

 

پایان مراسم همراه بود با اهدای یکی از آثار رحماندوست به نام قصه یک گربه و پنج موش با امضای ایشان به هر یک از دانش آموزان، عکس یادگاری و خوردن کیک تولد قصه خوانی در مدرسه شرف که به زیبایی با شعر صد دانه یاقوت تزیین شده بود.

 

برچسب ها :
کتابدار
|
Spain
|
1393/10/18 - 09:19
0
4
آفرین به این معلم پرتلاش
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: