کد خبر: 1622
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 23 ارديبهشت 1389 - 12:45

داخلی

»

اخبار نمایشگاه

»

اخبا وسط نمایشگاه

تبادل غرفه میان نمایشگاههای کتاب تهران - وین

مسئول غرفه اتریش در نمایشگاه کتاب تهران با حضور در غرفه موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی با قائم مقام این موسسه درباره تبادل غرفه رایگان میان نمایشگاه‌های کتاب تهران و وین گفت‌وگو کرد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از ستاد خبری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، سارا شکوه بین، مسوول غرفه اتریش در بازدید خود از غرفه موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با عبادرضا اسلامی گفت‌وگو کرد و گفت: برای تبادل غرفه میان نمایشگاه کتاب تهران و وین، با مسوولان اتریشی نمایشگاه وین رایزنی می‌کنم.

شکوه‌بین با بیان اینکه از اولین حضور اتریش در نمایشگاه کتاب تهران خرسند است، افزود: به نظرم چناچه یکروز از نمایشگاه کتاب تهران به بازدید کارشناسان و نویسندگان اختصاص یابد، زمینه بهتری برای تعامل با ناشران خارجی فراهم می‌شود.

اسلامی نیز در این گفت‌وگو با ابراز خرسندی از حضور اتریش در نمایشگاه کتاب تهران، گفت: موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، علاقه‌مند به ترجمه آثار فارسی به زبان آلمانی است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: