کد خبر: 31453
تاریخ انتشار: دوشنبه, 15 آبان 1396 - 21:08

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

گزارش

جایزه ملی نورالله مرادی برگزیده نداشت

منبع : لیزنا
در اختتامیه سومین کنگره متخصصان علوم اطلاعات برگزیدگان جایزه ملی مرحوم عباس حری، پوری سلطانی، و نورالله مرادی مشخص شدند.
جایزه ملی نورالله مرادی برگزیده نداشت

 به گزارش لیزنا، اختتامیه سومین کنگره متخصصان علوم اطلاعات بعد از ظهرروز دوشنبه ۱۵ آبان ماه در تالار قلم کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و برگزیدگان جوایز  پوری سلطانی؛ برای بهترین اثر حرفه ای در حوزه علوم اطلاعات، جایزه  نورالله مرادی؛ برای بهترین اثر حرفه ای در حوزه اطلاعت آرشیوی؛ و جایزه  عباس حری؛ برای بهترین اثر در مطالعات نظری حوزه علوم اطلاعات معرفی شدند.

محمد زره‌ساز، مسئول کمیته پژوهش انجمن، ضمن اعلام اسامی برگزیدگان، داوران را در هر سه جایزه ملی معرفی کرد و از حامیان برای اهدای جوایز دعوت به عمل آورد.

وی گفت: در حالی که در نظامنامه جوایز انجمن تاکید بر سه داور بوده است، اما ما برای هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات برای هر مسابقه از چهار داور استفاده کردیم. 

زره‌ساز گفت: طبق معیار اعلام شده در نظامنامه هیچ کدام از آثار داوری شده در هر سه بخش، واجد امتیاز لازم برای کسب جایزه ملی نشدند اما کمیته علمی بر اساس نظرات داوران تصمیم گرفت اثری که بالاترین امتیاز را آورده به عنوان اثر شایسته تقدیر معرفی کند. 

بر این اساس،  غلامرضا عزیزی، سعید رضایی شریف‌آبادی، سعید انبارلویی و رضوان‌دخت ضاد به عنوان داوران جایزه نورالله مرادی از بین دو اثر دریافتی در این حوزه هیچ یک از آثار را برای برگزیده شدن شایسته ندانستند و از این رو جایزه این بخش به مبلغ 4 میلیون تومان به انجمن کتابداری و اطلاع رسانی اهدا شد.

حمیدرضا جمالی مهموئی، فریبرز خسروی، ابراهیم افشار، سید مهدی طاهری به عنوان داوران بخش جایزه پوری سلطانی از بین 9 اثر دریافتی کتاب «استاندارد خدمات کتابخانه عمومی برای نابینایان و کم بینایان» تالیف کارگروه استاندارد نهاد کتابخانه های عمومی کشور را با امتیاز 77.25 برگزیده اعلام کردند. 

 بهار رهادوست، یزدان منصوریان، نجلا حریری به عنوان داوران جایزه عباس حری از بین 11 اثر دریافتی، پایان نامه دکتری احسان گرایی  با عنوان «آینده نگاری راهبردی آموزش علم اطلاعات و دانش شناسی در ایران با رویکرد برنامه ریزی سناریو مبنا» را با امتیاز 72.33 ، اثر با بالاترین امتیاز در این بخش برگزیده کردند.

سومین کنگره متخصصان علوم اطلاعات در روزهای 14 و 15 آبان 1396 با حضور بیش از 1200 نفر در کتابخانه ملی ایران برگزار شد و عصر روز دوشنبه 15 آبان به کار خود پایان داد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: