کد خبر: 18337
تاریخ انتشار: سه شنبه, 07 بهمن 1393 - 11:04

داخلی

»

مطالب فناوری

»

امنیت

فروش فیلترشکن از طریق پیام کوتاه!

روز گذشته خبرنگار لیزنا پیام کوتاهی دریافت کرد که در میان پیام کوتاه های تبلیغاتی جذابیت خاصی داشت. متن پیام کوتاه به این شرح بود : فروش اکانت سه ماهه قیلترشکن پرسرعت فقط هزار تومان . در ادامه هم آدرس سایت درج شده بود.
فروش فیلترشکن از طریق پیام کوتاه!

امروز تصمیم گرفتیم نحوه خرید این قیلتر شکن را تست کنیم و ببنیم چطور شخص یا گروهی به این راحتی می توانند اقدام به فروش قیلترشکن از طریق پیام کوتاه نمایند.

 

مراحل خرید بسیار ساده بود و در عرض چند دقیقه امکان خرید فراهم شد. اطلاعات مربوط به قیلترشکن هم در انتها در اختیارمان قرار گرفت. مراحل تهیه این قیلتر شکن هم بصورت تصویری تهیه کردیم که می توانید در ادامه مشاهده نمایید.

 

اما سوال حائز اهمیت در اینجا این است که چگونه این افراد با استفاده از زیرساختهای مخابرات اقدام به ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی برای فروش موارد غیرقانونی می کنند. درگاه پرداختی این سایت به طور کاملا حرفه ای طراحی شده اما کاملا جعلی است. یعنی با وارد کردن اطلاعات باعث می شود تمامی اطلاعات بانکی شما در اختیار کلاه برداران اینترنتی قرار گیرد. حال از همه مهمتر استفاده کنندگانی هستند که بدون هیچ شناختی از فروشنده اقدام به خرید می کنند و مشخص نیست بعد از استفاده از این نوع وی پی ان ها چه بلایی بر سر اطلاعات بانکی آنها خواهد آمد!

 

 

برچسب ها :
شخص شخیص
|
Iran
|
1393/11/09 - 11:22
1
1
بدترین کارکرد فیلتر شکن این است که شهروندان مطیع قانون را مجبور به اولین قانون شکنی می کند.
شخصی که به هر دلیل نیاز به رد شدن از فیلتر پیدا می کند محکوم به قانون شکنی است.
مثل این است که ماشینی به افراد فروخته شود و هر روز بر خیابان های ورود ممنوع افزوده شود. وقتی تعداد ممنوعه ها از حدی افزایش یافت.بالاخره یک بار راننده مجبور به ورود به خیابان ممنوعه می شود.
شاید سایتی که برای یک شخص فیلتر ان لازم است برای دیگری لازم نباشد!!!
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: