کد خبر: 17800
تاریخ انتشار: دوشنبه, 01 دی 1393 - 12:30

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

همایش

بخش کتابخانه های آسیا و اقیانوسیه ایفلا فراخوان مقاله داد

بخش کتابخانه های  آسيا  و اقيانوسيه ایفلا با موضوع «تغيير در كتابخانه هاي منطقه آسيا و اقيانوسيه - توسعه استراتژي ها و خدمات نوآورانه» فراخوان مقاله  داد.
بخش کتابخانه های آسیا و اقیانوسیه ایفلا فراخوان مقاله داد

 

به گزارش لیزنا، موضوع اين مقالات درباره چگونگي تغيير در كتابخانه هاي منطقه آسيا و اقيانوسيه با تمركز در مورد اين كه چگونه كتابخانه ها نسبت به فرصت ها در جهت توانمند سازي شهروندان، بهبود يادگيري، و بكارگيري فناوري اطلاعات و ارتباطات، واكنش نشان مي دهند و اين موضوع براي كتابدران از لحاظ دانش، مهارت و نگرش چه مفهومي مي تواند داشته باشد، است.

 

خدمات كتابخانه اي جديد و پويا، سياست ها و استراتژي هاي جديد، فضاهاي نوآورانه به منظور خدمات رساني جديد، برقراري روابط با شركاي جديد به منظور ايجاد خدمات جديد، برنامه هاي مبتكرانه براي آموزش سواد ديجيتالي و يا سواد اطلاعاتي، مهارت هاي جديد و يا نقش مورد نياز براي مديريت خدمات در حال توسعه، برنامه ريزي نيروي كار به منظور تغيير در كتابخانه ها، گنجاندن خدمات كتابداري در سياست هاي ملي اطلاع رساني ملي و كاربرد آن ها، گنجاندن خدمات كتابداري در سياست هاي ملي اطلاع رساني ملي و كاربرد آن ها، پيشرفت ها در حرفه كتابداري و آموزش كتابداري موضوعاتي است كه شركت كنندگان مي توانند در خصوص آن ها مقالات خود را  ارائه كنند.

 

علاقمندان می توانند چکیده آثار خود را در قالب فایل ورد حاوی 500 کلمه به زبان انگلیسی همراه با عنوان اثر؛ نام و سمت نویسندگان؛ مؤسسه وابسته؛ اطلاعات تماس شامل آدرس ایمیل و شماره تلفن؛ و بیوگرافی مختصری از نویسنده، تا 31 ژانویه  2015 ( 10 بهمن ماه 1393)، به ایمیل های این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید و این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایند .

 

چکیده های ارسالی توسط کمیته داوری بررسی می شوند و اسامی نویسندگان مقالات برگزیده اواسط مارس 2015، اعلام خواهد شد، و آخرین مهلت ارسال متن کامل مقالات نیز 31 می 2015 است. مقالات می بایست به زبان انگلیسی بوده و بیش از 4000 کلمه نباشد و با فونت Times New Roman 12 تایپ شده باشد.

 

گفتنی است کلیه مخارج مربوط به ثبت نام در کنفرانس، سفر، اقامت و ... به عهده نویسنده یا ارائه دهنده مقالات است و ایفلا هیچگونه حمایت مالی در این رابطه نخواهد داشت. تنها، دعوتنامه ویژه برای نویسندگان می تواند صادر شود.

 

 هشتاد و یکمین کنفرانس بین المللی ایفلا با موضوع «کتابخانه های پویا: دسترسی، توسعه و تحول» روزهای 15 الی 21 آگوست 2015 برابر با 30-24 مرداد 1394، در کیپ تاون آفریقای جنوبی برگزار خواهد شد.

 

علاقمندان می توانند  براي كسب اطلاعات بيشتر به متن  اصلی فراخون مراجعه نمایند.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: