کد خبر: 17737
تاریخ انتشار: دوشنبه, 24 آذر 1393 - 14:48

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

گفتگو

کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی رونمایی می شود

           مراسم رونمایی از کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی، روز چهارشنبه  26 آذرماه در ساختمان مر کزی دانشگاه علامه طباطبایی و با حضور اعضای هیئت علمی این دانشگاه برگزار می شود.
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی  رونمایی می شود

 

 دکتر سید مهدی طاهری، رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار لیزنا گفت: در مراسمی که به مناسبت هفته پژوهش روز چهارشنبه هفته جاری در ساختمان مرکزی دانشگاه علامه واقع در دهکده المپیک برگزارمی شود  از کتابخانه دیجیتالی این  دانشگاه نیز رونمایی خواهد شد.

 

وی افزود:  در این مراسم که از ساعت  3 بعدازظهر تا 9 شب  ادامه خواهد داشت، در حدود 400 نفر از اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی حضور خواهند یافت.

 

دکتر طاهری درادامه اظهار داشت: در این مراسم دکتر احمدی معاون پژوهشی وزارت علوم  ،مهمان ویژه  ما خواهند بود.همچنین یک نفر مهمان علمی  ویژه  نیزدراین مراسم  خواهیم داشت. به مناسبت هفته پژوهش، برنامه تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه علامه طباطبایی نیز در این مراسم  گنجانده شده است.

 

رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی درباره منابع قابل دسترسی در کتابخانه دیجیتالی دانشگاه اظهارداشت: حدود 100 هزار فایل اطلاعاتی که شامل پایان نامه ها، کتابها و مقالات لاتین، فایلهای دیداری و شنیداری است در این کتابخانه دیجیتالی در دسترس اعضای هیأت علمی و کلیه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی  خواهد بود. سایرعلاقه مندان نیز با مراجعه به سایت دانشگاه، می توانند به فراداده ها دسترسی داشته باشند.

 

 

 

 

برچسب ها :
کتابدار
|
United Kingdom
|
1393/09/26 - 17:20
0
0
دانشگاه علامه عضو کنسرسیوم محتوای ملی است آیا منابع آن در این کنسرسیوم هم به اشتراک گذاشته می شود یا خیر؟
حایری
|
Iran
|
1393/09/25 - 12:16
0
0
به آقای دکتر طاهری و خانم دکتر مومنی و تمام عزیزانی که برای این کار تلاش کردند تبریک می گویم
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: